اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی

273 واحد مسکن مهر در گچساران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی و محلی، 273 واحد مسکن مهر در گچساران افتتاح شد.

273 واحد مسکن مهر در گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور افتتاح بخشی از پروژه مسکن مهر گچساران و بازدید از چند پروژه و طرح راه و شهرسازی گچساران، باشت و دهدشت و حضور در جلسه شورای عالی مسکن کهگیلویه و بویراحمد به گچساران سفر کرده است.

علی نیکزاد در این سفر یکروزه از مناطق بافت فرسوده گچساران و سایت 2 هزار و 500 واحدی مسکن مهر این شهرستان نیز بازدید کرد.

افتتاح یک‌هزار واحد مسکن مهر در گچساران از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به گچساران بود.

اختصاص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد

علی نیکزاد در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از ابتدای امسال عملیات واگذاری 16 هزار واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده که 6 هزار واحد روستایی و 10 هزار واحد شهری است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر در این استان به اتمام رسیده است، ابراز داشت: در این استان افزون بر 50 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که تعدادی از این واحدها به صورت مسکن مهر خود‌مالک بوده و بخش زیادی از آن تحویل متقاضیان شده است.

وی تصریح کرد: 28 هزار و 500 واحد مسکن مهر در نقاط روستایی و 21 هزار و 500 واحد نیز در مناطق مختلف شهری کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نیکزاد تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 5 میلیون متر مربع مسکن مهر در حال ساخت بوده و برای ساخت واحدهای مسکن مهر این استان تاکنون 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص و واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال 92 افزون بر 12 هزار و 500 واحد دیگر واگذار می‌شود.

نیکزاد تصریح کرد: امید است تا پایان سال 92 و با اتمام پروژه‌های امسال 50 هزار واحد مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد واگذار شود.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول