اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

اجرای 17 هزار واحد پروژه مسکن مهر توسط تعاونی‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون 17 هزار واحد پروژه مسکن مهر استان توسط تعاونی‌های خراسان جنوبی اجرایی شده است.

اجرای 17 هزار واحد پروژه مسکن مهر توسط تعاونی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان ‌رشید ظهر امروز در بازدید از تعاونی‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: دولت نهم و دهم در خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر، تلاش‌های فراوانی انجام داده است.

وی ادامه داد: برای 6 هزار واحد مسکونی مهر که در حال حاضر در استان آماده بهره‌برداری است، خدمات زیربنایی انجام شده و نقص‌های موجود در حال رفع شدن است؛ به نحوی که در برخی سایت‌های مسکن مهر مجتمع‌های ورزشی کلنگ‌زنی شده است.

استاندار خراسان جنوبی اجرای 17 هزار واحد پروژه مسکن مهر توسط تعاونی‌ها را اقدامی ارزنده دانست و افزود: مباحث و مشکلات مرتبط با شهرداری‌ها نیز در حال پیگیری و برطرف شدن است.

رشید با اشاره به تصمیمات مناسب اخذ شده در شورای توسعه شرق کشور برای استان خراسان جنوبی گفت: اجرای این مصوبات در دست پیگیری است و با اجرایی شدن آنها می‌توانیم شاهد تحولی عظیم در استان و منطقه باشیم.

وی ایجاد تعاونی‌های مصرف را پیشنهادی مناسب ارزیابی کرد و افزود: در این ارتباط علاوه بر کمک به آنها برای تصویب و ابلاغ این پیشنهاد اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول