اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد:

همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» روح امید را در مناطق زلزله‌زده می‌دمد

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: برگزاری همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» روح نشاط و امید به آینده را در مناطق زلزله‌زده می‌دمد.

همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» روح امید را در مناطق زلزله‌زده می‌دمد

حسین انواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برگزاری این همایش در سطح ملی علاوه بر هم‌افزایی کمک‌های مردمی و خیران باعث افزایش نشاط روحی در مردم این مناطق می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در این همایش نقش موثری در روند ساخت و سازها خواهد داشت، افزود: کمک‌های مادی جمع‌آوری شده در کنار افزایش روحیه امید به آینده می‌تواند سرعت تاسیس زیرساخت‌های ضروری برای زلزله‌زدگان را صد‌چندان کند.

انواری خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت خرابی‌ها و ضرورت اسکان دائم زلزله‌زدگان قبل از فرارسیدن فصل سرما،‌ امدادهای غیردولتی می‌تواند نقش مهمی در بازسازی و کمک خیران و مردم نوعدوست کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: در این راستا هماهنگی‌های گسترده‌ای در سطح کشور با خیران و موسسات خیریه انجام شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: اعتماد خوبی بین کمیته امداد و سایر موسسات خیریه و خیران کشور وجود دارد که این موجب باشکوه‌تر شدن حضور این نهاد در همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» می‌شود.

همایش «مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان» از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بیست و پنجم شهریورماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول