اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس:

چشم امید زلزله‌زدگان به همایش ملی «مهر ایران مرهم آذربایجان» است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی، همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» را امتحانی بزرگ و الهی برای حضور خیّران کشور برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌ عنوان کرد.

چشم امید زلزله‌زدگان به همایش ملی «مهر ایران مرهم آذربایجان» است

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، اله‌ویردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه تلخ زلزله آذربایجان‌شرقی هر چند قلب ایران را شکست و دل بسیاری از هموطنان را به درد آورد ولی می‌توان از آن به عنوان صحنه‌ای برای همراهی و همدلی بیشتر مردم کشور استفاده کرد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس اظهار کرد: برگزاری همایشی در این سطح می‌تواند علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی زمینه دلگرمی و افزایش روحیه مردم مناطق زلزله‌زده را ایجاد کند و موجی از شور و نشاط برای مردم مصیبت‌زده این مناطق به ارمغان داشته باشد.

وی اضافه کرد: کمک‌رسانی خیران همیشه در صحنه کشور، می‌تواند مرهمی بر زخم کسانی باشد که در این حادثه تلخ عزیزان خود را از دست داده‌ و آسیب دیده هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین همایشی از نخستین روزهای پس از وقوع زلزله احساس می‌شد،‌ افزود: روح برگزاری این همایش و اجتماع خیران سراسر کشور برای تسریع در روند ساخت و سازها بسیار زیبا و فراموش نشدنی است.

دهقانی خاطرنشان کرد: با شناختی که از مردم آذربایجان و مردم ایران اسلامی داریم این همایش نیز به حول و قوه الهی همچون سایر برنامه‌های حمایتی و کمک‌رسانی به محرومان و آسیب‌دیدگان با شکوه خاصی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی برای سوءاستفاده از جریان زلزله اخیر، ضرورت برگزاری این همایش احساس می‌شود.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس گفت: شفاف‌سازی در امر خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده و اطلاع‌رسانی درست و دقیق از روند بازسازی مناطق باید در برنامه‌های این همایش لحاظ شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول