اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

ضرورت حضور مردم در امر ساخت و ساز نیز وجود دارد/ مردم کمک به زلزله‌زدگان را ادامه دهند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مردم کمک به زلزله‌زدگان را ادامه دهند هنوز مشکلات در مناطق زلزله‌زده وجود دارد، گفت: ضرورت حضور مردم در امر ساخت و ساز نیز وجود دارد.

ضرورت حضور مردم در امر ساخت و ساز نیز وجود دارد/ مردم کمک به زلزله‌زدگان را ادامه دهند

علی‌اکبر پورجمشدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: آسیب‌دیدگان از حادثه زلزله اخیر در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی هنوز با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و مردم به روند کمک‌رسانی به این عزیزان ادامه دهند.

وی با اشاره به نیازهای اساسی آسیب‌دیدگان افزود: اقلام اساسی خاصه کمک‌هایی که مقام معظم رهبری بعد از بازدید از مناطق زلزله‌زده تاکید کردند در این مناطق لازم است.

پورجمشیدیان افزود: وسایل گرمازا، پتو، کیسه خواب، چادرهایی مقاوم در برابر سرما از جمله لوازم ‌مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده است.

وی اضافه کرد: ضرورت حضور مردم در امر ساخت و ساز نیز وجود دارد که کمک نقدی مردم برای تسریع در روند ساخت و ساز موثر و مفید واقع خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا ضمن تقدیر از کمک‌های قابل توجه مردم به مناطق زلزله‌زده استان از اقصی نقاط کشور گفت: سپاه نیز به عنوان حلقه وصل بین مردم و دورترین نقاط حادثه‌دیده که امداد و نجات و امکانات کمک‌رسانی به آنها به سختی و دشواری صورت می‌گرفت، عمل می‌کرد.

وی از هموطنان خواست تا خود را یک لحظه به جای حادثه‌دیدگان بگذارند و تصور کنند که خود در این حادثه آسیب دیده‌اند تا شاید انتظارات این عزیزان قابل لمس باشد هر چند درد و رنجی را که آنها تحمل می‌کنند هیچ کدام در تصور نمی‌گنجد.

فرمانده سپاه عاشورا در مورد کمبود نان در این مناطق گفت: نانوایی سیار سپاه در این مناطق مستقر است ولی تلاش می‌شود تا تعداد این واحدها افزایش یابد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول