اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز بوشهر:

93 شهر و روستای استان بوشهر گازرسانی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز بوشهر گفت: تاکنون 93 هزار شهر و روستا در این استان گازرسانی شدند.

93 شهر و روستای استان بوشهر گازرسانی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامعباس حسینی شنبه شب در جمع خبرنگاران از اجرای بیش از 2 هزار و 600 کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح استان خبر داد.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 2 هزار و 600 کیلومتر شبکه و نیز 294 کیلومتر خط انتقال در سطح استان اجرا شده است.

حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای این میزان شبکه 26 شهر و 67 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و علاوه بر آن عملیات گازرسانی در بسیاری از شهرها و روستاهای دیگر استان نیز در دست اجرا است.

حسینی در این ارتباط اضافه کرد: در حال حاضر قریب به 79 درصد از شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند که این میزان در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: تاکنون 60 هزار و 703 انشعاب در سطح استان اجرا شده و هم‌اکنون عملیات ساخت و نصب انشعاب در بسیاری از نقاط استان نیز در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: حجم فعالیت‌های گازرسانی صورت گرفته در سطح استان از کمیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است که امید می‌‌رود این روند در آینده نیز همچنان تداوم یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: گازرسانی به جایگاه‌های سی‌ان‌جی و همچنین گازرسانی به صنایع مختلف استان نیز در دستور کار این مجموعه قرار دارد که انتظار داریم در این عرصه نیز همانند گازرسانی به شهروندان به موفقیت لازم برسیم.

این مسئول عنوان کرد: گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی در استان با جدیت و تلاش بی‌وقفه شرکت گاز در دست انجام است و پیشرفت قابل‌ توجهی در سال جاری داشته‌ایم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول