اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایگاه‌های ثبت‌احوال

تمام اسناد هویتی مناطق زلزله‌زده در کمترین زمان صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور از آمادگی کامل ادارات ثبت‌احوال برای صدور اسناد هویتی به اهالی شهرها و روستاهای زلزله‌زده خبر داد.

تمام اسناد هویتی مناطق زلزله‌زده در کمترین زمان صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد ناظمی‌اردکانی ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده گفت: با توجه به تجربه سازمان ثبت‌احوال کشور در زلزله‌های گذشته، این سازمان تمام تمهیدات خود را برای ارائه خدمات به زلزله‌زدگان فراهم کرده است.

وی افزود: اگر شناسنامه و سایر اسناد هویتی مربوط به ثبت‌احوال هر یک از اهالی مناطق روستایی و شهری که در زلزله اخیر آسیب دیده و یا مفقود شده باشد اسناد جدید هویتی صادر می‌شود.

ناظمی ادامه داد: با تدابیر انجام شده در پایگاه مرکزی جمعیتی کشور و سرشماری سال گذشته تمام موارد لازم برای صدور سند جدید پیش‌بینی شده و در این خصوص در ارائه خدمات به مناطق زلزله‌زده هیچ مشکلی نداریم.

وی کارهای انجام شده در مناطق زلزله‌زده را اعم از اسکان موقت، کمک‌رسانی و ارائه خدمات قابل توجه عنوان کرد و افزود: کارهای بسیار شایسته‌ای در منطقه برای مردم حادثه‌دیده از سوی دولت و مردم صورت گرفته و سازمان ثبت‌احوال نیز در حوزه فعالیت خود و همچنین تسهیلات و تمهیدات لازم به کارکنان خود در مناطق زلزله‌زده که آسیب مادی و معنوی دیده‌اند، پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول