اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه هفته دفاع مقدس

7 پروژه عمران شهری در منطقه 2 شهرداری اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آستانه هفته دفاع مقدس و با همت شهرداری اردبیل هفت پروژه منطقه دو شهرداری اردبیل در سری چهارم افتتاح‌ها به بهره‌برداری رسید.

7 پروژه عمران شهری در منطقه 2 شهرداری اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که در میدان دانشگاه اردبیل برگزار شد اظهار داشت: از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس شهرداری اردبیل 58 پروژه عمران شهری را به همراه فضای سبز با اعتباری بالغ بر 466 میلیارد ریال افتتاح و تقدیم اهالی اردبیل کرده است.

صدیف بدری گفت: به دنبال افتتاح‌هایی که در سه هفته گذشته به ابتکار شورای شهر و شهرداری در مناطق مختلف شهری داشتیم این بار در منطقه دو شهرداری اردبیل هفت پروژه با 4 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد تا اهالی این منطقه به ویژه شهرک دادگستری و کوثر و ساکنین اطراف دانشگاه محقق اردبیلی بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

وی عمده پروژه‌های افتتاحی را روکش خیابان والی، آسفالت معابر، بهسازی کامل پارک فردوس، تکمیل بوستان پارک فدک، بهسازی خیابان فلسطین و فاز دو سبلان و معابر اصلی شهرک دادگستری عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری با همراهی و همکاری شورای شهر امسال با تمام ظرفیت و توان خود فعالیت کرده است، افزود: هیچ دستگاه عمرانی و اجرایی به اندازه شهرداری اردبیل در نیمه سال کار عمرانی و اجرایی انجام نداده به طوری که در مناسبت‌های مختلف سعی کردیم پروژه‌های متعددی را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

شهردار اردبیل اضافه کرد: از مسئولان استان و شهرستان انتظار داریم با پیگیری‌های مستمر، اختصاص 50 میلیارد تومان کمک دولت به شهرداری‌ها را بر اساس مصوبه هیئت دولت دنبال کنند تا ما بتوانیم بخشی از طلب پیمانکاران را با این حجم گسترده کار و تلاش مضاعف، پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام مناطق شهر اردبیل به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده و ما در بهسازی و روکش آسفالت عمده فعالیت‌هایمان را با توجه به مناسب بودن فصل کاری به سرانجام رساندیم به طوری که هر روز هزینه آسفالت شهرداری اردبیل 200 میلیون تومان بوده است.

بدری افزود: به طور متوسط روزانه یک هزار و 800 تا 2 هزار تن آسفالت تولید کردیم که با این احتساب هزینه آسفالت شهرداری اردبیل یک رقم هنگفت و قابل توجه است.

این مسئول بیان داشت: هزینه جاری 4 میلیارد تومان نیز برای شهرداری اردبیل بسیار هزینه سنگینی است که گاه تنها با تکیه بر منابع درآمدی تعیین شده نمی‌توان همه آنها را به موقع پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری اظهار داشت: پیمانکاران پروژه‌های مختلف اجرایی آرام آرام برای دریافت طلب خود مراجعه می‌کنند و ما امیدواریم با عنایت استاندار پر تلاش و مسئولان ارزشمند کشوری به گونه‌ای اقدام کنیم تا شرمنده آنها نشویم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول