اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت میراث فرهنگی ‌چهارمحال و بختیاری خبر داد

پیشرفت 20 درصدی مرمت حمام خان شهرکرد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 20 درصدی مرمت و بازسازی حمام خان شهرکرد خبر داد.

پیشرفت 20 درصدی مرمت حمام خان شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شاهین ایل‌بیگی‌پور ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل با اعلام این خبر اظهار داشت: مرمت و بازسازی این حمام تاریخی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری از مردادماه جاری آغاز شده است.

وی افزود: برای مرمت و بازسازی حمام خان شهرکرد یک هزار میلیون ریال اعتبار برای این حمام تخصیص داده شده است.

ایل‌بیگی‌پور بیان داشت: مرمت، حذف الحاقات، بام‌سازی، ساماندهی نماهای بیرونی، مرمت و ساماندهی نماکش و تاسیسات موجود، ساماندهی نماهای داخلی و کف‌سازی از جمله مراحل مرمت و بازسازی این حمام است.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: روند مرمت و بازسازی این حمام قدیمی مطلوب است و تا امروز این حمام از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی برخوردار است.

وی، حفظ و احیای آثار تاریخی استان را ضروری عنوان کرد و تصریح کرد: این قبیل آثار شناسنامه استان محسوب می‌شوند و باید با تمام توان در زمینه حفظ و احیای این گونه آثار تاریخی خصوصا آثار تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی تلاش کرد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول