اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

30 مهر رخدادی انقلابی و دانش‌آموزی در همدان بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: 30 مهر رخدادی جهشی برای دستیابی به انقلاب توسط موج دانش‌آموزی همدان بود.

30 مهر رخدادی انقلابی و دانش‌آموزی در همدان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت 30 مهر 57، با بیان اینکه همدان در بحث پیروزی انقلاب با مقاطعی مواجه بوده که سبب برجستگی‌های این استان شده است، اظهار کرد: نوروز 56 سال سازمان یافتن محافل دلسوز انقلاب اسلامی در خط امام راحل است.

وی ادامه داد: تشییع باشکوه آخوندملاعلی معصومی همدانی، استقبال از آیت‌الله شهیدمدنی و پایین آوردن مجسمه شاه در نهاوند و همدان در این سال از جمله این برجستگی‌ها است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه برجستگی‌های استان همدان در بحث روند شکل‌گیری انقلاب نشان از یک وحدت رویه دارد، یادآور شد: استان همدان در سطح کشور در مقابله با ستون زرهی رژیم نیز اقدامات شایان توجهی داشت.

وی با بیان اینکه 30 مهر رخدادی جهشی برای دستیابی به انقلاب  توسط موج دانش‌آموزی همدان بود به شکل‌گیری دبیرخانه ستاد بزرگداشت 30 مهر در همدان از سال گذشته اشاره کرد و بر لزوم برگزاری برنامه‌های باشکوه این روز در امسال صحه گذاشت.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه سالروز 30 مهر فرصت خوبی است تا دستگاه‌های مختلف فرهنگی با همگامی و انسجام در راستای تببین اهداف این روز گام بردارند و زمینه‌های معرفی این روز عظیم را در جامعه فراهم کنند.

در پایان این نشست کمیته تحقیق و مستندسازی ستاد نیز ضمن اشاره به برگزاری جلسات اولیه از بهره‌گیری از اسناد واقعه 30 مهر و جراید آن روز خبر داد.

کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد 30 مهر نیز با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد همدان، از آمادگی کامل این اداره در راستای انجام اهداف ترسیم شده خبر داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول