اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های مسابقات قرآن در زرند معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن شهرستان زرند با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

برترین‌های مسابقات قرآن در زرند معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و آیین اختتامیه آن با حضور امام جمعه، فرماندار و علاقمندان به کلام وحی برگزار شد.

علی حسنی‌نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند گفت: در این دوره از مسابقات 200 شرکت کننده در قالب هشت رشته حفظ، قرائت، حفظ، ترتیل، اذان و ابتهال در دو رده سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان با استفاده از 16 داور برگزار شد و نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات استانی راه یافتند.

این مسئول افزود: در پایان در رشته حفظ کل روح‌الله رحیمی، حفظ 20 جزء رضا ابرین و حفظ 10 جزء ولی‌الله الهی اول شدند و در حفظ کل خواهران نجمه ملک‌پور، بتول نورالدینی و ملیحه مسعودپور به ترتیب اول تا سوم شدند.

حسنی‌نژاد تصریح کرد: در حفظ 20 جزء هاجر حسن‌زاده مقام اول را کسب کرد و در حفظ 10 جزء معصومه عربپور، اسما ایزدی و نجمه‌خاتون عباس‌زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی بیان داشت: در حفظ پنج جزء شکوفه‌ها امیرطیب مرتضوی مقام اول، حفظ دو و نیم جزء سیدمحمدعلی حسینی و محمدجواد پاک‌نژاد مقام‌های اول و دوم، حفظ یک جزء محمدمهدی کارگر، محمدصالح اسماعیلی و عرفان عربپور مقام‌های اول تا سوم و در حفظ پنج جزء زهرا هادی‌زاده و فاطمه نکویی مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

حسنی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حفظ دو نیم جزء فاطمه پاک‌نژاد، فاطمه احمدی و زینب جعفری ، حفظ یک جزء مطهره مولایی، فاطمه سهرابی و سارا عربپور، حفظ جزء 30 حدیثه قلی‌زاده، حنانه رجبی و فاطمه عباس‌زاده اول تا سوم شدند.

این مسئول اذعان داشت: در حفظ 29 جزء زهرا قلی‌زاده، رقیه اسدی و سحر عربپور اول تا سوم شدند و در رشته قرائت بالای 16سال حشمت‌الله رضایی، سیدحسین تهامی و وحید عرب‌زاده و در قرائت محمدامین عرب‌زاده و رضا پوربرخورداری مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول