اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل ارائه خدمات شایسته و عملکرد موفق در حوزه گردشگری

محمدی، مدیرکل نمونه گردشگری کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی و دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان، به عنوان مدیر نمونه کشوری انتخاب و از وی تجلیل شد.

محمدی، مدیرکل نمونه گردشگری کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی‌، تراب محمدی در مراسم تجلیل از خادمان گردشگری کشور از سوی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، به دلیل ارائه عملکرد موفق علمی، مدیریت و تلاش‌های بی‌وقفه، لوح تقدیر مدیر نمونه کشوری را دریافت کرد.

منوچهر جهانیان، این لوح تقدیر را با توجه به تلاش‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در بهره‌برداری صحیح و مناسب از جاذبه‌های بی‌شمار و توانمندی‌های بی‌بدیل گردشگری ایران و استان برای توسعه همه‌جانبه و روزافزون کشورمان، به تراب محمدی اهدا کرد.

بنابر این گزارش، این لوح تقدیر که به مناسبت هفته گردشگری از سوی ستاد بزرگداشت روز جهانی جهانگردی تهیه شده بود، به تراب محمدی و دو تن دیگر از مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان‌ها (استان فارس و گلستان) تعلق گرفت. 

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول