اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال:

75 درصد ارتکاب جرائم توسط افراد معتاد صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: ارتکاب 75 درصد جرائم در جامعه توسط افراد معتاد صورت می‌‌گیرد.

75 درصد ارتکاب جرائم توسط افراد معتاد صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی ظهر امروز در نشست مشترک شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال با کمیته پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و تشریح نقشه پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا در زمان کنونی از دریچه مواد مخدر در سست کردن بنیان خانواده‌ها وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: ازدواج یکی از اصلی‌ترین عوامل در جذب جوانان به سوی خانواده سالم و سلامت اجتماع است و بر اساس آمارها از سال 83 تا 86 آمار ازدواج بیش از دو درصد در خلخال افزایش یافته که انتظار می‌رود تلاش و جدیت مسئولان در این راستا و حفظ اساس و بنیان خانواده در جامعه با مردم همسو شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال یادآور شد: کشفیات صورت گرفته در مواد مخدر فرماندهی انتظامی خلخال نسبت به هشت ماهه سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است که تلاش پلیس در همکاری با سایر ارگان‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر در اولویت همکاری می‌باشد.

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مصرف مواد مخدر سنتی در جامعه به مواد مخدر صنعتی تبدیل شده و همسایه بودن کشورمان با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر در مرزهای شرقی باعث شده که کشور ما نیز از آسیب‌ها در این زمینه بی‌نصیب نباشد چرا که دشمن همواره از هر روشی برای آلوده کردن جامعه جوان ما استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی خلخال در پایان سخنان خود از جدیت پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در خلخال در ماه‌های گذشته خبر داد و اذعان داشت: 80 درصد افراد سودجو در زمینه مواد مخدر و توزیع‌کنندگان در خلخال جمع‌آوری شده‌اند.

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول