اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سبزوار خبر داد

آمادگی سبزوار برای میزبانی از جشنواره‌های کشوری قرآن

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: به دنبال آن هستیم که با فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب در سبزوار، میزبان جشنواره‌های کشوری قرآنی باشیم.

آمادگی سبزوار برای میزبانی از جشنواره‌های کشوری قرآن

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، رضا مدرسی‌پور صبح امروز در حاشیه بازدید از دبیرخانه سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در سبزوار اظهار کرد: برگزاری این مسابقات فرصت معنوی خوبی برای شهرستان است تا از برکات و خیرات آن نهایت استفاده نصیب مردم شود.

وی افزود:همکاری تمامی نهادهای اجرایی سبزوار با این برنامه تاکنون مثبت بوده و امید می‌رود تا انتها با وفاق و همدلی خوبی که بین ادارات و اعضای ستاد اجرایی وجود دارد، شاهد برگزاری مطلوب این مسابقات استانی در سبزوار باشیم.

مدرسی‌پور گفت: با این نگاه به میزبانی مسابقات استانی قرآن کریم وارد شده‌ایم که ضمن بهره‌مندی از فیوضات معنوی بتوانیم پس از نشان دادن توانمندی‌های شهرستان، در آینده میزبان مسابقات و جشنواره‌های کشوری در سبزوار باشیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مهمی که در مجموعه شهرستان دنبال می‌شود این است که صرفاً به برگزاری خوب مسابقات معطوف نباشیم، بلکه به دنبال آن هستیم که در روزهای حضور میهمانان برجسته قرآنی از استان و کشور در سبزوار نهایت بهره‌برداری معنوی برای تمام شهروندان سبزوار حاصل شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سبزوار گفت: برای تحقق همین هدف کمیته فوق برنامه و محافل قرآنی که در ستاد اجرایی این مسابقات تشکیل شده است ، برگزاری چندین محفل انس با قرآن و پرسش و پاسخ‌های قرآنی را در سطح شهرستان تدارک دیده‌اند که در این محافل داوران برجسته و سرآمدان علوم قرآنی حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: همچنین به نقش با اهمیت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی سریع و صحیح از سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم و برنامه‌های جانبی آن تأکید  شده است.

مدرسی‌پور افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه اعم از روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و صداوسیما می‌توانند در آگاه‌سازی عموم مردم از نحوه و چگونگی اجرای محافل قرآنی و بهره‌برداری کافی مردم از این برنامه‌ها به ستاد اجرایی مسابقات یاری برسانند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول