اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

باشگاه‌های ورزشی حامیان مالی را جذب کنند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مدیران باشگاه‌های ورزشی باید در اندیشه جذب حامیان مالی برای توسعه فعالیت‌های باشگاه و پیشبرد اهداف ورزشی خود باشند.

باشگاه‌های ورزشی حامیان مالی را جذب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در دیدار مسئولان و مربیان تیم‌های فوتبال و فوتسال این استان با استاندار فارس که با حضور پیروانی، کامیاب، شرفی، نعمت‌اللهی، مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و ورزش و جوانان فارس برگزار شد، حسین صادق عابدین در جریان مسائل و مشکلات پیش روی فوتبال این استان قرار گرفت و در زمینه راه‌کارهای مناسب برای جذب و حفظ بازیکنان مطرح در تیم‌های فوتبال فارس، بحث و بررسی شد.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش به ویژه فوتبال به دلیل علاقه جوانان به این رشته، افزود: هرچه برای توسعه ورزش این استان تلاش شود، در حقیقت برای سالم نگه داشتن جوانان فارس، کار شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: ورزش نه تنها می‌تواند اوقات فراغت جوانان را به خوبی پر کند بلکه موجب سلامتی جسمی و روحی ورزشکاران شده و آن‌ها را از مشکلات و ناهنجاری‌هایی که جوانان را تهدید می‌کند، دور نگه می‌دارد.

استاندار فارس با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی باشگاه‌های ورزشی گفت: استانداری فارس تا آنجا که توانسته است در چارچوب قانون باشگاه‌های ورزشی را مورد حمایت قرار داده است اما مدیران باشگاه‌ها نیز باید در اندیشه جذب حامیان مالی برای توسعه فعالیت‌های باشگاه و پیشبرد اهداف ورزشی خود باشند.

صادق عابدین افزود: صنعت این استان می‌تواند حامی مالی مناسبی برای ورزش باشد و در آینده جلسه‌ای با حضور صاحبان صنایع و باشگاه‌های ورزشی در این زمینه برگزار می‌کنیم زیرا معتقدیم پیوند صنعت و ورزش هم باعث شکوفایی ورزش این استان و هم باعث گرمی بازار فروش محصولات صنایع تولیدی فارس می‌شود.

وی از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خواست تا هر چه سریع تر پیشنهادات و راهکارهای پیوند بین صنعت و ورزش این استان را ارائه دهند تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

مربیان حاضر در جلسه به تفصیل اقدام به تشریح مسائل و مشکلات سر راه باشگاه‌های ورزشی کرده و خواستار اتخاذ تدابیری برای حل آن‌ها شدند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول