اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور:

نسخه معلم روی جمعیت 70 میلیونی اثرگذار است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه با اصلاح معلمان ناهنجاری‌های جامعه کم می‌شود، گفت: نسخه معلم روی 70 میلیون جمعیت اثرگذار است.

نسخه معلم روی جمعیت 70 میلیونی اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اکبر رنجبرزاده عصر امروز در آیین معارفه سرپرست پردیس دانشگاه معرفت فرهنگیان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان بستر مناسبی برای پژوهش و تربیت نیروی انسانی مؤثر در حوزه آموزش و پرورش است، اظهار داشت: تاسیس دانشگاه فرهنگیان شاهکاری است که در سند تحول بنیادین به آن پرداخته و در دولت دهم اجرایی شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان پرچمدار حرکت‌های علمی و تربیتی است که در همه عرصه‌ها کاربرد دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه بحث ارتقای جایگاه معلمان برای وزارتخانه متبوع با اهمیت است، اظهار داشت: دانشگاه‌ها سخنگوی قشر معلمان هستند.

رنجبرزاده تصریح کرد: اقدامات علمی که از جانب فرهیختگان، اعضای هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد سبب ارتقای جایگاه فرهنگیان می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تاسیس دانشگاه فرهنگیان حرکت اساسی، اصولی و زیربنایی برای جامعه معلمان است، خاطر نشان کرد: فعالیت‌های پژوهشی جامعه فرهنگی و قشر نخبگان جامعه می‌تواند کشور را از هر گونه خطر احتمالی مصون کند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور یادآور شد: فرهنگیان ما با وجود تحصیل در دانشگاه وِیژه خود از حالت سنتی خارج شده و به عنوان یک پژوهشگر در عرصه تعلیم و تربیت ایفای نقش می‌کنند.

وی افزود: فلسفه پژوهشگری در نظام آموزش و پرورش کشور برای همه رده‌های سنی عمومیت می‌یابد.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه برای اعتلای دانشگاه فرهنگیان نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان کشوری و استانی هستیم، گفت: تاسیس دانشگاه فرهنگیان نیاز اساسی و اصولی ما در کشور بود.

وی متذکر شد: اگر معلمان ما پالایش شده دانسته‌های خود را جمع کنند و وارد کلاس درس شوند هیچ وقت طنز 88 اتفاق نمی‌افتد.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان باید از کادر آموزشی مجرب و با تجربه استفاده کند، گفت: اساتید باید مجرب، توانمند، با انگیزه و با اخلاق باشند که دانشجو احساس کند ماحصل 30 سال تلاشش در حوزه تعلیم و تربیت فقط برای خدمت‌رسانی است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه با اصلاح معلمان ناهنجاری‌های جامعه کم می‌شود، بیان داشت: نسخه معلم روی 70 میلیون جمعیت اثرگذار است.

وی به اهمیت جایگاه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: به عنوان مسئولان دانشگاه فرهنگیان وظیفه داریم حرکت‌های اصولی و سازنده‌ای را در این مسیر برداریم.

رنجبرزاده به نقش فرهیختگان و دانشگاهیان در مبارزه با تهاجم دشمن اشاره کرد و گفت: جنگ دشمن در مقابل کشور ما نظامی نیست، استعمار نبرد علمی را با کشور ما به راه انداخته است، که با نخبه‌کشی، مبارزه با پیشرفت‌های علمی و ترور شخصیت‌های علمی موضع خود را مشخص کرده است.

وی افزود: وظیفه دانشگاهیان، دانشجویان و معلمان در مقابله با استکبار سنگین است این اقشار باید جنبش جدی پژوهشی را در عرصه علم و فرهنگ به راه اندازند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور مازندران را استانی نخبه‌پرور اعلام کرد و یادآور شد: مازندرانی‌ها در همه عرصه‌های علمی، مذهبی و ایثارگری درخشیدند و چهره‌های خوب و اثرگذاری را در سطح کشور نمایان کردند.

انتهای پیام/86006/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول