اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی گناباد:

پیشرفت عملیات فنی شبکه دامپزشکی گناباد رضایت‌بخش است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی گناباد گفت: پیشرفت عملیات فنی شبکه دامپزشکی گناباد در حوزه‌های مختلف رضایت‌بخش بوده است.

پیشرفت عملیات فنی شبکه دامپزشکی گناباد رضایت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا قدرتی ظهر امروز در هشتمین جلسه کمیته فنی این شبکه که با حضور کلیه کارکنان و کارشناسان شبکه دامپزشکی برگزار شد اظهار داشت: پیشرفت عملیات فنی شبکه دامپزشکی گناباد در حوزه‌های مختلف شامل واکسیناسیون ،تست سل، خونگیری ،GIS،نظارت و سایر عملیات فنی دامپزشکی رضایت‌بخش بوده است.

وی افزود: در خصوص ایجاد پوشش ایمنی در مورد اکثر واکسن‌ها عملکرد این شبکه به پیش‌بینی سالانه رسیده و امید است در مدت باقیمانده از سال به اتمام برسد.

قدرتی تصریح کرد: مسئولین اکیپ‌های واکسیناسیون باتوجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی، برای رساندن حجم عملیات خود به پیش‌بینی سالانه اقدام کنند. در زمینه خونگیری بروسلوز اقدام لازم توسط همکاران فنی صورت گیرد به نحوی که صددرصد پیش‌بینی سالانه تحقق پیدا کند.

قدرتی ادامه داد: همکاران فنی جهت انجام عملیات راپل در زمان مناسب و گزارش‌دهی مربوطه با واحد GIS شبکه هماهنگ باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به کانون‌های تب برفکی در استان، همکاران فنی نسبت به رعایت شرایط بهداشتی و قرنطینه‌ای و ضد عفونی وسایل و لوازم کار در قبل و بعد از مراجعت از دامداری‌ها اقدام کنند.

قدرتی در پایان با قدردانی از کارشناسان فنی شبکه خواست با انجام برنامه‌ریزی در حوزه‌های هر اکیپ مقدار واکسیناسیون باقیمانده را به اتمام برسانند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول