اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

توزیع شیر بین 520 هزار دانش‌آموز در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا پایان سال تحصیلی جدید طرح توزیع شیر بین بیش از 520 هزار دانش‌آموز در سطح استان اصفهان اجرا می‌شود.

توزیع شیر بین 520 هزار دانش‌آموز در استان اصفهان

کمال خشوعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت ترویج استفاده از شیر در میان دانش‌آموزان در سطح مدارس اظهار کرد: از هفته گذشته توزیع شیر در میان دانش‌آموزان استان آغاز شده است.

وی به دانش‌آموزان زیر پوشش طرح توزیع شیر در مدارس اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر دانش‌آموزان دوره ابتدایی، راهنمایی و دانش‌آموزان موجود در مدارس شبانه‌روزی و نو‌آموزان موجود در پیش‌دبستانی‌های دولتی نیز زیر پوشش طرح توزیع شیر در مدارس قرار می‌گیرند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به عدم اجرای طرح توزیع شیر در میان دانش‌آموزان دوره متوسطه اشاره و تصریح کرد: تا پایان سال تحصیلی جدید طرح توزیع شیر بین بیش از 520 هزار دانش‌آموز در سطح استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح توزیع شیر از هفته جاری به صورت فراگیر در میان دانش‌آموزان موجود در سطح استان اضافه کرد: امسال طرح توزیع شیر طی 70 نوبت میان این دانش‌آموزان اجرا می‌شود و دانش‌آموزان استان در روز‌های زوج در سطح مدارس زیر پوشش طرح توزیع شیر در مدارس قرار می‌گیرند.

خشوعی با بیان اینکه در حال حاضر بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای توزیع شیر در میان دانش‌آموزان از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش به استان اختصاص داده شده است، تاکید کرد: اعتبار قطعی مورد نیاز برای اجرای طرح توزیع شیر در میان دانش‌آموزان استان هنوز اعلام نشده است.

وی افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش استان برای اجرای توزیع شیر در میان دانش‌آموزان مشمول این طرح با مشکل اعتباری مواجه نیست.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول