اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان:

اخلاق‌محوری باید در راس برنامه‌‌ ‌والیبالیست‌های میزان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان از اعضای تیم والیبال این مجموعه خواست تجربه‌ها را به پل پیروزی تبدیل و بدون واهمه از شکست در میادین ورزش، رفتار اخلاق محور داشته باشند.

اخلاق‌محوری باید در راس برنامه‌‌ ‌والیبالیست‌های میزان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غفور حلمی عصر امروز در جمع هیئت مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی میزان و کادر فنی و بازیکنان والیبال میزان افزود: انگیزه حضور موسسه در عرصه ورزش، ایجاد نشاط اجتماعی و فراهم کردن امکان و فضای سالم برای گذران اوقات فراغت جوانان بوده است.

وی افزود: وقتی هزاران نفر در رده‌های مختلف سنی وقت خود را برای حضور در سالن والیبال و یا تماشای بازی این تیم از سیما تنظیم می‌کنند، این به معنای تولید ده‌ها هزار ساعت برنامه مفید در جامعه و گامی موثر در جهت پیشگیری از تخلف و ناهنجاری‌های اجتماعی است.

حلمی با بیان اینکه پیروزی و صعود در جدول را دوست داریم، اما آن را به هر قیمتی نمی‌خواهیم، گفت: اگر قرار باشد قهرمانی با زیر پا گذاشتن اصول پهلوانی و جوانمردی اتفاق بیفتد، برای ما فاقد ارزش است و ما به این سکو و مدال اهمیتی نمی‌دهیم.

وی با تقدیر از هواداران تیم والیبال موسسه مالی و اعتباری میزان که با کمترین حاشیه تیم را در طول مسابقات لیگ برتر همراهی کرده‌اند،افزود: تقدیر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی، مهر تاییدی بر اخلاق محوری در تیم والیبال میزان است.

رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان گرایش به خداباوری و استعانت از خداوند برای عبور از فراز و نشیب‌ها را یک مولفه مطلوب دانست.

وی گفت: ورزشکار اگر از رقیب بترسد، قبل از شروع مسابقه باخته و باید در گام اول بر ترس درون که فقط با توکل و استعانت از پروردگار امکان پذیر است، غلبه و سپس همه ظرفیت و توان را به کار گرفت.

وی تاکید کرد: آنهایی که در رفتار اجتماعی خود هدف‌گذاری می‌کنند و فراهم کردن شور و نشاط در مردم را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و کوشش می‌کنند افسردگی را از جامعه دور کنند در واقع خدمت به بندگان خدا را پذیرفته‌اند و این مهم‌ترین توفیق است.

غفور حلمی با اشاره به بازی‌های این تیم در هفته‌های آینده خطاب به سرمربی و کادر فنی این تیم، بیان کرد: با قدرت و قوت به کار خود بپردازید و به خدا توکل کنید و همه ظرفیت‌ها را به کار گیرید، نتیجه دست خداست و هرچه مقدر شد ما می‌پذیریم.

در این جلسه جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی تیم درباره تحول در تیم و کسب موفقیت‌های بیشتر قول مساعد داد.

تیم لیگ برتری والیبال موسسه مالی و اعتباری میزان هم اکنون در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و چهارشنبه هفته جاری در ورامین مقابل تیم متین این شهر قرار می گیرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی میزان هم اکنون تیم والیبال بانوان ، جوانان و نوجوانان و نیز تیم گلبال ناشنوایان و نابینایان خراسان رضوی و همچنین تیم جودوی خراسان شمالی را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/70005/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول