اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مجمع خیران ورزش‌یار امکان استفاده از ظرفیت‌ها را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: برای ایجاد امکانات مناسب برای رو آوردن مردم به ورزش باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کرد برد که حضور خیران ورزش‌یار امکان استفاده از این مهم را امکان پذیر می‌کند.

مجمع خیران ورزش‌یار امکان استفاده از ظرفیت‌ها را فراهم می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان اظهار کرد: حضور تشکل‌های مختلف برای حل برخی از مشکلات نشان مشخصی در جوامع پیشرفته است.

وی با ابراز رضایت از تشکیل مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان تصریح کرد: حضور خیران در عرصه‌های مختلف اقدام خوب و تأثیر گذاری است.

استاندار اصفهان ادامه داد: استان اصفهان به دلیل حضور چنین تشکل‌هایی که برای حل مشکلات جامعه پیشرو و پیش‌قدم هستند، به استان پیشرفته‌ای تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سلامت روحی و جسمی لازم و ملزوم یکدیگر برای برخورداری از سلامت اجتماع مهم هستند، تاکید کرد: ورزش از مهم‌ترین عوامل دست یابی برای رسیدن به هدفی همانند تحقق آرمان شهری با نشاط است.

استاندار اصفهان با اشاره به حضور خیران ورزش‌یار در عرصه ورزش، بر استفاده از ظرفیت این جمع تأکید کرده و افزود: فراهم کردن زمینه فعالیت و حضور مجمع خیران ورزش‌یار توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اتفاق بزرگی محسوب می‌شود و حضور پرشور انسان‌های بزرگ که تمایل به خدمت رسانی به خلق خدا را دارند، مایه مباهات است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان از لایحه صدور پروانه رایگان برای اماکن ورزشی خبر داد و گفت: این لایحه در هفته آینده به تصویب رسیده و موجبات رونق افزایی برای ساخت اماکن ورزشی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/63006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول