اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی:

اخلاق در والیبال حرف اول را می‌زند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی گفت: اخلاق در هیئت والیبال حرف اول را می‌زند و ورزش بدون اخلاق هیچ جایگاهی ندارد.

اخلاق در والیبال حرف اول را می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد فخار ظهر امروز در نشست خبری هیئت‌های ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی اظهار کرد: عامل اصلی ناکامی در حضور ورزشکاری از استان در تیم ملی، پایین ‌بودن میانگین قدی ورزشکاران است.

وی با بیان اینکه در صدد شناسایی والیبالیست‌ها و استعدادهایی با میانگین قدی بالای 190 سانتی‌متر در استان هستیم، گفت: امیدواریم با توجه به ظرفیت بالای استان در این عرصه در درازمدت شاهد حضور ورزشکارانی در تیم‌های ملی کشورمان باشیم.

فخار با اشاره به چهار باخت اخیر تیم والیبال میزان استان در لیگ برتر کشور گفت: با وجود این باخت‌ها هیچ کدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم میزان کم کاری نکرده‌اند و باید با درایت، صبر و کمک مسئولان از این دوره نیز گذشت.

وی در ارتباط با حضور بانوان در جایگاه تماشاچیان در بازی‌های تیم والیبال مردان میزان گفت: در صورت اجازه وزارت ورزش و جوانان و علمای مذهبی شهر از نظر سخت‌افزاری این امکان را می‌توان مهیا کرد.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی افزود: شناسایی پدیده‌ها و پشتوانه‌سازی برای رشد ورزش والیبال استان در گروی فعال ‌شدن والیبال در شهرستانهاست.

فخار با اشاره به اینکه امسال لیگ والیبال استان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود، گفت: برای برگزاری این مسابقات هیچ‌گونه مشکل مالی وجود ندارد.

رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی از برگزاری همایش بزرگ فراخوان داوری در سطح استان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در این همایش که با هدف باز آشنایی قوانین داوری برگزار می‌شود، پیش‌بینی شده 200 نفر از داوران استان در سطح‌های مختلف در این فراخوان حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/70004/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول