اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دومین روز رقابت‌ها

گلستان پیشتاز لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور شد

خبرگزاری فارس: با پایان دومین روز مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور، گلستان پیشتاز این دوره از رقابت‌ها در گروه سوم است.

گلستان پیشتاز لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، دومین روز مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور که به میزبانی دابودشت آمل در حال برگزاری است با پیشتازی گلستانی‌ها به پایان رسید.

رئیس هیئت والیبال دابودشت و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور به میزبانی مازندران در حاشیه برگزاری این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: روز دوم این رقابت‌ها نیز همانند روز نخست با انجام شش دیدار در سالن سرپوشیده دهقان به پایان رسید.

علیرضا سلیمانی گفت: در بازی صبح روز دوم این رقابت‌ها استان گلستان با نتیجه سه بر صفر از سد ساری گذشت، دابودشت آمل با نتیجه‌ای مشابه اردبیل را از پیش رو برداشت و کرمان نیز با نتیجه سه بر صفر بازی را به والیبالیست‌های قدرتمند فارس واگذار کرد.

وی با اشاره به بازی‌های عصر روز گذشته تصریح کرد: در نخستین دیدار عصر روز دوم این مسابقات تیم مرکز مازندران با نتیجه سه بر صفر والیبالیست‌های اردبیلی را در هم کوبید و دابودشت آمل که از شرایط میزبانی نیز بهره می‌برد با نتیجه سه بر یک والیبالیست‌های شیرازی را مغلوب کرد.

رئیس هیئت والیبال دابودشت مازندران ادامه داد: در دیدار پایانی روز دوم لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور تیم قدرتمند استان گلستان با نتیجه سه بر صفر شهر بابک کرمان را از پیش رو برداشت تا به پیشتازی خود در این رقابت‌ها ادامه دهد.

به گفته سلیمانی، تا پایان روز دومین این رقابت‌ها گلستان صدرنشین گروه سوم لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور است و تیم ساری در جایگاه دوم قرار داد.

وی با اعلام اینکه برنامه بازی‌های روز سوم و پایانی این رقابت‌ها نیز اعلام شده است، اذعان داشت: در این روز تیم میزبان آمل با والیبالیست‌های پرتلاش و مقتدر گلستان دیدار می‌کنند، نماینده استان اردبیل به مصاف فارس رفته و والیبالیست‌های مرکز مازندران با کرمان روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش فارس، مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور از روز یک‌شنبه این هفته در چهار منطقه با حضور 21 تیم برگزار شد که در هر گروه به جز گروه سوم این رقابت‌ها پنج تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این رقابت‌ها پس از سه روز امروز به کار خود پایان می‌دهد که در گروه سوم شش تیم دابودشت آمل، ساری، فارس، شهر بابک کرمان، گلستان و اردبیل به صورت دوره‌ای با یکدیگر دیدار می‌کنند و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کنند.

قهرمان و نایب قهرمان مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور به لیگ برتر صعود می‌کند.

انتهای پیام/86012/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول