اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آیت‌الله حائری شیرازی صورت گرفت

برگزاری جلسه درس اخلاق در استانداری فارس

خبرگزاری فارس: دومین جلسه درس اخلاق آیت‌الله محی‌الدین حائری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و استاد اخلاق هیئت دولت، با حضور مدیران استانداری فارس برگزار شد.

برگزاری جلسه درس اخلاق در استانداری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در این جلسه که با حضور معاونان استانداری، مشاوران استاندار و مدیران کل استانداری برگزار شد، آیت‌الله حائری شیرازی با بیان اینکه قرآن کریم سختی و گشایش را با یکدیگر ذکر می‌کند، اظهار داشت: در نتیجه تحمل و شکیبایی در مقابل سختی‌ها و ناملایمات، راحتی و گشایش نیز پیدا می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبار، آبرو، سمت و منصب، رشد موقعیت و مال و خانواده از مصادیق گشایش و راحتی است، تصریح کرد: اگر بدون تحمل سختی‌ها، انسان به راحتی و گشایش دست یابد به ضرر وی می‌شود.

حائری با اشاره به اینکه سختی‌ها موجب آماده‌سازی انسان برای پذیرش و مدیریت وضعیت گشایش و راحتی می‌شود، گفت: انسانی که بتواند در دوره سختی، ناملایمات را تحمل کرده و استقامت کند، در زمان گشایش و راحتی، موفق می‌شود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید رجایی دولتمردی نمونه بود که توانست در شرایط پذیرش مسئولیت به خوبی از عهده انجام وظایفش برآمده و تبدیل به اسوه مدیران کشور شود، اظهار کرد: شهید رجایی قبل از رسیدن به گشایش و پذیرش مسئولیت، توانست سختی‌ها را تحمل کرده و در مقابل ناملایمات رژیم ستم‌شاهی، استقامت و پایداری کند.

استاد اخلاق هیئت دولت با تاکید بر این که وجود سختی‌ها، مقدمه‌ای برای پذیرش جایگاه بالاتر جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان است، افزود: اگر در شرایط فعلی که مورد تحریم و اعمال فشار از طرف کشورهای غربی هستیم بتوانیم در مسیر الهی خود صبر کرده و استقامت کنیم، در آینده ماموریت سنگین‌تر و بالاتری را در سطح دنیا بر عهده می‌گیریم.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول