اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 430 فقره تخلف زیست محیطی

محیط زیست برای 614 نفر در آذربایجان‌شرقی پرونده تخلفاتی تشکیل داد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی تعداد کل متخلفان زیست محیطی استان در 9 ماهه امسال را 614 نفر اعلام کرد و گفت: در این مدت 430 فقره پرونده تشکیل شده است.

محیط زیست برای 614 نفر در آذربایجان‌شرقی پرونده تخلفاتی تشکیل داد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک رئیسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: صید غیرمجاز آبزیان با 81 مورد بیشترین میزان تخلف ثبت شده توسط یگان حفاظت محیط زیست استان را داشته است.

وی افزود: در طی این مدت شکار غیرمجاز پرندگان، شکار غیرمجاز پستانداران، زنده‌گیری پرندگان، زنده‌گیری پستانداران، صید غیرمجاز خزندگان، آغاز به شکار و صید، نگهداری و خرید و فروش حیات وحش زنده و غیر زنده به ترتیب 73، 55، 24، چهار، یک ، 55 و 12 مورد گزارش شده است.

رئیسی با تاکید بر برخورد جدی با موضوع تخریب در حیطه محیط زیست گفت: در 9 ماهه سال‌جاری 53 مورد تخریب، 15مورد تعلیف غیرمجاز دام و سه مورد آتش‌سوزی ثبت و گزارش شده است.

وی تعداد کل متخلفان را 614 نفر اعلام کرد و گفت: در این مدت 430 فقره پرونده تشکیل شده است که از این تعداد 252 فقره مختومه، 165 فقره در جریان و 13 فقره مورد برائت قرار گرفته است. 

انتهای پیام/60002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول