اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی سازمان میراث فرهنگی

مدیر جدید میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، یحیی نقی‌زاده به عنوان قائم مقام سازمان میراث فرهنگی کشور و مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل منصوب شد.

مدیر جدید میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یحیی نقی‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل که در نگارخانه خطائی برگزار شد، اظهار داشت: انتصاب بنده به این سمت فرصتی است تا در حضور مردم فرهنگی، ولایت‌مدار، عاشق اهل بیت و فهیم استان اردبیل باشم و این توفیقی است که اگر قدر بدانیم با هیچ چیزی در دنیا قابل مقایسه نیست.

وی با تقدیر از جامعی، علویان صدر و ندایی مدیران سابق این سازمان که فعالیت‌های شایسته‌ای را در کشور و استان اردبیل به نمایش گذاشته‌اند، افزود: فعالیت‌های شایسته‌ای که در این استان انجام شده به دلیل وجود ظرفیت‌های علمی و تاریخی این استان بوده که توانسته به استان کمک شایانی کند.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: آثار و مفاخر ارزشمندی که در این استان وجود دارد موجب شده اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی این استان به مراتب بهتر و بیشتر در کشور و دنیا معرفی شود.

نقی‌زاده یادآور شد: میراث فرهنگی هویت و شناسنامه ملت است و لازم است این میراث گرانبها حفظ و احیا شود.

این مسئول با بیان اینکه مردم استان اردبیل باید وجه فرهنگی استان را پاس دارند، افزود: ما می‌توانیم با ایجاد تعامل و همکاری بین بخش‌های مختلف از ظرفیت‌های گردشگری نیز به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم طی حکمی از زحمات بهروز ندایی مدیر‌کل سابق این سازمان قدردانی و یحیی نقی‌زاده به عنوان قائم مقام سازمان میراث فرهنگی در استان و مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل منصوب شد.

انتهای پیام/62003/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول