اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان صورت گرفت

خیز بلند بانوان بسکتبالیست قزوین برای قهرمانی

خبرگزاری فارس: بانوان بسکتبالیست تیم ماکارونی جهان قزوین دور رفت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌‌های کشور را با پیروزی آغاز کردند.

خیز بلند بانوان بسکتبالیست قزوین برای قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این تیم در دور نخست مرحله نهایی این مسابقات که در بندر عباس برگزار شد به ترتیب مقابل تیم‌های شهرداری بندر عباس و گاز تهران به برتری رسید.

تیم بانوان ماکارونی جهان قزوین در این مسابقات ابتدا موفق شد تیم شهرداری بندر عباس را با نتیجه 99 بر 45 شکست دهد و در بازی دوم خود نیز با نتیجه 95 بر 62 گاز تهران را شکست داد.

تیم بانوان ماکارونی جهان قزوین که عنوان قهرمانی فصل گذشته این رقابت‌ها را در کارنامه دارد روزهای 19 بهمن ماه و پنجم اسفند ماه سال جاری نیز به ترتیب در شهرهای تهران و قزوین به مصاف رقیبان خود خواهد رفت و در صورت برتری مقابل رقبا به عنوان نخستین تیمی خواهد بود که دو سال متوالی قهرمانی این دوره از مسابقات را برای خود کسب می‌کند.

شاگردان افسانه حسن‌نایبی که این روزها در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشوری که بازی می‌کنند تا این لحظه این رقابت‌‌ها را بدون شکست پشت سر گذاشته‌اند و در همه دیدارهای خود با برتری کامل و قاطع مقتدرانه مقابل رقیبان به برتری رسیده‌اند.

بانوان بسکتبالیست ماکارونی جهان قزوین در دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در 14 دیدار برگزار شده خود مقابل رقیبان ضمن برتری با 28 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

شاگردان حسن‌نایبی در مرحله یک چهارم نهایی نیز تیم رشد دانه گرگان را در دور رفت این مرحله با نتیجه 99 بر 26 از پیش‌رو برداشتند تا با توجه به عدم حضور این تیم گرگانی در دور برگشت این بازیکنان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین باشند که راهی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور شوند.

بدون شک بازیکنان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین با توجه به دو پیروزی مقتدرانه خود در مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی هستند و بعید به نظر می‌رسد تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری بندر عباس و گاز تهران بتوانند مانع قهرمانی دوباره شاگردان حسن‌نایبی در تیم ماکارونی جهان قزوین باشند.

حضور بازیکنان تأثیرگذار جوان و بومی و حضور یکی دو بازیکن ارزشمند خارجی حاضر در تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین و حضور سرمربی کهنه‌کاری همچون افسانه حسن‌نایبی در این فصل است تا این تیم را برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور تاریخ‌ساز کند و دو عنوان متوالی قهرمانی در لیگ را برای این تیم و ورزش بسکتبال بانوان استان قزوین به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول