اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی:

جشنواره زمستانی همدان مرا شگفت‌زده کرد

خبرگزاری فارس: رییس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی گفت: جشنواره زمستانی همدان یک کار جدید در سطح کشور است که واقعاً مرا شگفت‌زده کرد.

جشنواره زمستانی همدان مرا شگفت‌زده کرد

سید محمدرضا حسینی در حاشیه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه اشاعه ورزش همگانی باعث نشاط و سلامتی جامعه خواهد شد، اظهار داشت: ما باید شعار «ورزش برای همه» را فرهنگ‌سازی کنیم چون این امر باعث نشاط جوانان، خانواده‌ها و تمام اقشار جامعه می‌شود.

وی ورزش همگانی را تنها ورزش کم‌هزینه یا بی‌هزینه دانست و ادامه داد: مردم ما می‌توانند بدون صرف هزینه با شرکت در همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی و ورزش‌های صبحگاهی ورزش کنند تا سلامتی را به خود و خانواده خود تقدیم کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی فعالیت‌های مختلفی در ورزش همگانی صورت گرفته است، ابراز داشت: فعال کردن کمیته‌های ورزش‌های همگانی در دستور کار ما بوده به طوری که در حال حاضر ورزش ادارات و ورزش صبحگاهی فعال است.

وی با اشاره به اینکه همایش‌های پیاده‌روی را با همکاری ستاد اقامه نماز و سازمان‌های مختلف برگزار کرده‌ایم، افزود: در مرکز استان هر ماه یک همایش پیاده‌روی خانوادگی، در شهرستان‌های استان هر دو ماه یک بار و در بخش‌ها و روستاها نیز هر فصل یک همایش پیاده‌روی را اجرا می‌کنیم.

حسینی درباره همکاری شهرداری خراسان جنوبی در امر ورزش به خبرنگار ورزشی فارس گفت: شهرداری می‌تواند با ایجاد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بار بزرگی را از دوش هیئت‌ها بر دارد.

به گفته وی، در خراسان جنوبی، شهرداری در پارک‌ها و زمین‌های مختلف برای ورزش‌های همگانی زیرساخت‌های خوبی را ایجاد کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در مرکز استان پارک ویژه بانوان ایجاد کرده‌ایم، ادامه داد: در شهرستان‌ها هم ایجاد این مقوله پی‌ریزی شده است و به یاری خدا در آینده نزدیک شاهد احداث پارک‌های بیشتر ویژه بانوان در استان خواهیم بود.

وی درباره کمیته‌های فعال هیئت ورزش همگانی خراسان جنوبی بیان داشت: در هیئت ورزشی همگانی خراسان جنوبی از 23 کمیته 16 کمیته فعال داریم.

حسینی درباره جشنواره زمستانی همدان، با بیان اینکه تا به امروز به این شهر سفر نکرده بود، افزود: اگر هر کس یک بار به این شهر سفر کند قطعاً مشتری همیشگی این شهر خواهد شد و دیگران را نیز برای حضور در این شهر ترغیب خواهد کرد.

وی با تقدیر از مسئولان برگزاری این جشنواره، گفت: جشنواره زمستانی همدان به صورت منظم و با خاطرات خوبی اجرایی شد که این مهم نشان از میهمان‌نوازی همدانی‌ها دارد.

ششمین جشنواره زمستانی همدان با شعار «ورزش، گردشگری، همبستگی» از پنجم  بهمن با حضور مسئولان کشوری، میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کارداران و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 25 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌‌زمین، در حال جریان بود عصر سه‌شنبه دهم بهمن ماه هم‌زمان با میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/89019/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول