اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

خوزستان در زمینه سرمایه‌گذاری رتبه اول کشور را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: خوزستان در در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی از سه سال گذشته در سطح کشور رتبه نخست را دارد.

خوزستان در زمینه سرمایه‌گذاری رتبه اول کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدجعفر حجازی در آیین افتتاح پارک آبی اهواز  اظهار کرد: یکی از نیازهای جدی امروز مردم خوزستان ایجاد مراکز مهم تفریحی و رفاهی است.

وی گفت: این طرح‌ها برای استانی با شرایط اجتماعی و اقتصادی خوزستان بسیار ضروری است.

استاندار خوزستان با اشاره به نقش جنگ تحمیلی در عقب‌ماندگی‌های فعلی این استان خاطرنشان کرد: خوزستان به واسطه جنگ تحمیلی بیش از دو دهه از استان‌های دیگر کشور عقب ماند.

حجازی تصریح کرد: استان‌های دیگر در حال توسعه و بازسازی خود بودند و اکنون خوزستان در دهه چهارم انقلاب، در حال انجام فعالیت‌هایی است که دیگر استان‌ها در دهه اول و دوم انقلاب انجام دادند و بنابراین باید انتظارات به حق مردم را سریع پاسخ داد.

وی با اعلام اینکه خوزستان دومین استان جوان کشور است گفت: باید همه فضاهای تفریحی فراهم شود تا جوان خوزستانی در محیطی سالم ورزش و تفریح کرده و اوقات فراغت خود را سپری کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد مراکز تفریحی در سطح استان خوزستان بسیار ضروری است افزود: برای تفریح و نشاط جوانان در استان خوزستان باید فضاهایی بیشتر از این فراهم شود.

حجازی گفت: عقب‌ماندگی‌هایی که شهرهای استان به واسطه شرایط دوران دفاع مقدس دارند، کاملا ملموس و انتظارات مردم در این زمینه نیز به حق است.

استاندار خوزستان بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای راه‌اندازی مراکز تفریحی استان گفت: به شکل جدی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های مختلف به ویژه در زمینه امور تفریحی باید تسهیل شود.

وی با اشاره به نقش افزایش اماکن تفریحی برای جوانان اظهار داشت: ایجاد فضای نشاط و شادابی و فضایی برای جنب و جوش جوانانی که انرژی‌های متراکمی در خود دارند و باید در فضایی سالم این انرژی‌ها را تخلیه کنند، کار بسیار حائز اهمیتی است.

حجازی در ادامه به محدودیت منابع در شهرداری‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به منابع محدود، پاک‌سازی و ساحل‌سازی در محدوده رودخانه کارون در شهرهای خرمشهر، اهواز، ساحل بهمنشیر، دزفول در حال پیگیری و انجام است.

استاندار خوزستان از افزایش حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولت در سطح این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از سه سل گذشته خوزستان در زمینه سرمایه گذاری خارجی و داخلی در سطح کشور رتبه نخست را دارا است که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌ها در خوزستان کامل شده و زمینه برای حضور هر چه بهتر سرمایه‌گذاران  نیز به شکل جدی فراهم شده است.

انتهای پیام/2329/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول