اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

افزایش 3 درصدی رضایت مردم از شرکت برق استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: میزان رضایت مردم از ارائه خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان 3 درصد رشد یافته است.

افزایش 3 درصدی رضایت مردم از شرکت برق استان زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی سنجش میزان رضایت‌مندی ارباب رجوع از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان در سال‌جاری از سوی استانداری زنجان، شرکت توزیع برق جزو دستگاه‌های برتر در زمینه ارائه خدمات مطلوب به مردم شناخته شده است.

*رضایت 79 درصدی مردم از شرکت برق زنجان

وی با اشاره به اینکه بر اساس تحقیقات صورت گرفته از سوی دانشگاه زنجان به عنوان مجری پروژه که با جمعیت آماری 7 هزار و 129 نفری و با روش CSM اجرا شده است، میزان رضایت واقعی مراجعه‌کنندگان از شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در سال‌جاری ‌79.2 درصد اعلام شده است، خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته حدود 3 درصد رشد یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه در گزارشات منتشر شده از سوی استانداری زنجان میزان رضایت از اطلاع‌رسانی 59.9 درصد اعلام شده است، تصریح کرد: میزان اعتماد مردم به ویژگی‌های کاری کارکنان نیز 61.5 درصد، میزان رضایت از نحوه رفتار پرسنل 59.9 درصد و میزان رضایت از فضا و تجهیزات فیزیکی نیز67.6 درصد بوده است.

*کسب امتیاز 87 درصدی توسط امور برق ابهر

وی یادآور شد: امور برق شهرستان ابهر با کسب امتیاز 87.8 درصد از مجموع امتیازات، مقام نخست را در بین 9 واحد زیر مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به خود اختصاص داده است.

*مهارت و تخصص کارکنان شرکت برق مورد توجه است

کاظمی با تاکید بر کسب امتیاز 86.26 درصدی در زمینه رعایت ادب، احترام و نزاکت برخورد با ارباب رجوع، ادامه داد: مهارت و تخصص کارکنان نیز در این سنجش مورد توجه مردم بوده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در مسابقات والیبال جشنواره ورزشی صنعت آب و برق استان زنجان که به مناسبت سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی برگزار شد، والیبالیست‌های شرکت توزیع برق استان مقام نخست را کسب کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اظهار داشت: مسابقات والیبال جام فجر بین شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو طی یک هفته و به صورت دوره‌ای در استان زنجان برگزار شده است.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول