اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قطع برق بر اثر بارش برف

برق روستای چین وصل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق روستای چین از توابع شهرستان کوهرنگ که به علت برف و کولاک شدید قطع شده بود با اعزام نیروهای عملیاتی این شرکت وصل شد.

برق روستای چین وصل شد

رحمت‌الله حمامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: برق روستای چین از توابع شهرستان کوهرنگ که به علت بارش برف و کولاک شدید و مسدود شدن راه‌های ارتباطی قطع شده بود با اعزام نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق به منطقه مجدداً وصل شد.

وی علت قطعی برق را شکسته شدن پایه برق در گردنه صالح کوتاه و اتصالی خط شیخ علیخان اعلام کرد و گفت: به دلیل مسدود شدن راه‌ها نیروهای عملیاتی این شرکت مسیر هشت کیلومتری خویه تا گردنه صالح کوتاه را در سرمای شدید برف و کولاک پیاده پیمودند تا برق روستای چین را وصل کنند.

حمامیان خاطرنشان کرد: روستای چین از اول بهمن‌ماه در برف و کولاک محصور شده بود و به دلیل مسدود بودن راه‌های ارتباطی امکان اعزام نیروهای عملیاتی به آن منطقه میسر نبود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سال گذشته با احداث جاده دسترسی برای روستای چین از توابع شهرستان کوهرنگ این روستا با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال به شبکه سراسری برق متصل شد.

وی اضافه کرد: این روستا تنها دارای 15 مشترک بوده و در منطقه‌ای صعب‌العبور قرار دارد که با نخستین بارش‌های زمستانی رفت و آمد به آن روستا سخت و یا غیرممکن خواهد بود.

حمامیان از اتمام عملیات اجرایی رینگ دو فیدر در شلمزار خبر داد و گفت: عملیات اجرایی رینگ فیدر 5 و 12 شلمزار در شهرستان کیار به اتمام رسید.

وی برق‌رسانی به دادگستری شلمزار و تعویض مقر‌‌های شبکه روستایی سرتنگ محمودی را از دیگر پروژه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان کیار برشمرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها 500 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/68001/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول