اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان:

ظرفیت‏های موجود برای توسعه فرودگاه زنجان بکارگیری شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به توسعه فرودگاه زنجان گفت: ظرفیت‏های موجود برای توسعه فرودگاه زنجان بکارگیری شود.

ظرفیت‏های موجود برای توسعه فرودگاه زنجان بکارگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‏رضا براتی ظهر امروز در جلسه خدمات هواپیمایی و فرودگاهی شهرستان زنجان، اظهار داشت: باید از همه توان استان برای توسعه کمی و کیفی فرودگاه زنجان استفاده شود.

وی با بیان اینکه توسعه فرودگاه زنجان در سال‏های اخیر مناسب بوده است، افزود: برای رسیدن به حد مطلوب باید تلاش‏های بیشتری صورت گیرد.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به برقراری اولین پرواز خارجی از فرودگاه زنجان، خاطرنشان کرد: زمانی که اولین پرواز به جده از فرودگاه زنجان انجام شد، ظرفیت‏های هوایی استان مورد بهره‏برداری مناسب قرار گرفت.

اقدامات مناسبی برای توسعه فرودگاه زنجان در حال انجام است

وی توسعه باند و ساختمان فرودگاه زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اقدامات مناسبی برای توسعه باند و ساختمان فرودگاه زنجان در حال انجام است.

براتی با بیان اینکه توسعه باند فرودگاه زنجان کمک شایانی برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی از استان خواهد داشت، یادآور شد: با عملیات عمرانی مناسب در فرودگاه زنجان در آینده شاهد برقراری پروازهایی با ظرفیت جابه‌جایی بالای 200 نفر در استان خواهیم بود.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به تقویت امکانات فرودگاه زنجان، اظهار داشت: در سال‏های اخیر اقدامات قابل توجهی برای توسعه فرودگاه زنجان صورت گرفته است.

وی توجه به نیاز گردشگری در استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه به درخواست سفر‏های داخلی و خارجی مردم در استان حائز اهمیت است.

براتی با بیان اینکه برخی از کشورهای همسایه مقصد بسیاری از زنجانی‌ها برای گردش هستند، افزود: با مشاوره گرفتن از دفاتر خدمات مسافرتی باید نسبت به ‏مسافرت به این کشورهای همسایه برنامه‏ریزی صورت گیرد.

سفر به آذربایجان و ترکیه دارای استقبال است

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به درخواست سفر مردم برای کشورهای همسایه ایران، خاطرنشان کرد: سفر به کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه در استان زنجان دارای استقبال مناسبی است.

وی توجه به افزایش برقراری پروازهای هوایی به کشورهای همسایه را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید نسبت به نیاز مردم به سفر برنامه‏ریزی صورت گیرد.

برنامه‏های تدوین شده جنبه عملیاتی گیرد

براتی با بیان اینکه با توسعه فرودگاه زنجان می‌توان تعداد پروازهای داخلی و خارجی را افزایش داد، افزود: با توجه به اقدامات انجام شده می‏توان انتظار داشت در آینده نزدیک برنامه‏های تدوین شده جنبه عملیاتی بگیرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان دفاتر خدمات ارتباطی با طرح دیگاه‏های خود خواستار توجه جدی به حوزه گردشگری در استان زنجان شدند.

انتهای پیام/73002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول