اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باید الگوی سایر واحدها باشد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باید الگوی سایر واحدها باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باید الگوی سایر واحدها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین،‌ محمودرضا اسفندیار اظهار داشت: اتخاذ تصمیم واگذاری میزبانی شصت و ششمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به واحد قزوین از سوی فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت رئیسه مدبرانه و بسیار خوب بود.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امکانات عالی رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یادآور شد: یکی از دستاوردها و برکات برگزاری اجلاس توسط واحد قزوین این بود که رؤسای دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور با امکانات عالی رفاهی این دانشگاه همچون خوابگاه‌ها، سلف سرویس، استخرها و مراکز خرید دانشجویی از نزدیک آشنا شوند.

وی افزود: رؤسا و مسئولان شرکت‌ کننده در این اجلاس باید از این سبک مدیریتی که موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این دانشگاه ایجاد کرده، الگوبرداری کنند و فکر کنم حضور مسئولان این واحدهای دانشگاهی در این دانشگاه یک کارگاه آموزشی بسیار خوبی برای آن‌ها بود.

اسفندیار با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی در این اجلاس گفت: با توجه به تغییرات ساختاری و هیئت امنای شدن مدیریت دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سراسر کشور این اجلاس زمینه‌ای فراهم کرد تا رؤسای واحدها، با این تغییرات آشنا شوند و این آشنایی یکی از دستاوردهای بسیار خوب در شصت و ششمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با اشاره به بازدید از خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به لحاظ امکانات رفاهی، آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی از استاندارد بالایی برخوردار است و جزو یکی از بهترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول