اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین:

دانشگاه آزاد خوب نبود / بازیکنان ما بد بازی کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین گفت: بازیکنان تیم ماکارونی جهان قزوین در آخرین بازی دور رفت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم دانشگاه آزاد اصلا بازی نکردند.

دانشگاه آزاد خوب نبود / بازیکنان ما بد بازی کردند

افسانه حسن‌نایبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به گفته‌های سرمربی تیم دانشگاه آزاد که برتری تیمش را حاصل تلاش های مناسب بازیکنانش برشمرده بود، اظهار داشت: سرمربی این تیم در گفته‌های خود آورده است که بازیکنان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین همان تیم همیشگی بودند و به نوعی مغلوب قدرت بالای تیم دانشگاه آزاد شده بودند.

وی با اشاره به اینکه تیمش در بیش از 20 بازی برگزار شده رقابت‌های لیگ برتر بانوان بسکتبال باشگاه‌های کشور بیشتر رقیبان خود را صدتایی کرده است، عنوان کرد: در دیدار مقابل تیم شهرداری تبریز در آغاز نخستین بازی دور برگشت شاگردانم با نتیجه مقتدرانه 107 بر 49 تیم شهرداری بندرعباس را که اتفاقا از وجود یک بازیکن مطرح خارجی هم سود می‌برد، شکست دادند.

حسن‌نایبی با بیان اینکه به طور حتم در بازی دور برگشت مقابل تیم دانشگاه آزاد نتیجه این شکست را جبران خواهند کرد، افزود: گرچه شکست مقابل این تیم نخستین شکست ما در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بانوان بسکتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد اما به طور حتم در دور برگشت اگر شاگردانم همان بازی همیشگی خود را مقابل این تیم به نمایش بگذارند بدون شک قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

سرمربی تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه بازیکنان دانشگاه آزاد خوب نبودند و شاگردان وی بد بازی کردند، ابراز داشت: بازیکنان تیم ماکارونی جهان قزوین در آخرین بازی دور رفت مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم دانشگاه آزاد اصلا بازی نکردند و به نوعی انگار در این دیدار طلسم شده بودند و فقط در زمین راه می‌رفتند.

وی افزود: در این دیدار هیچ یک از بازیکنان تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین نتوانستند بازی همیشگی خود را  در میدان مسابقه به نمایش بگذارند و حتی در این بین بازیکن خارجیمان هم خوب بازی نکرد و در کل شاگردانم به مانند دیدارهای گذشته خوب کار نکردند.

حسن‌نایبی با اشاره به 19 پیروزی متوالی شاگردانش در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان عنوان کرد: تصور باخت برابر تیم دانشگاه آزاد را نداشتیم و اصلا فکرش را نمی‌کردیم که مقابل این تیم بازنده میدان باشیم، گرچه احساس می‌کنم این باخت برای تیم ما لازم بود تا شاگردانم در بازی‌های آینده دیگر دچار غرور نشوند.

سرمربی تیم بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدا برای پیروزی وارد زمین بازی شده بودیم، بیان کرد: احساس می‌کنم در این دیدار شاگردانم دچار غرور شدند و با توجه به همین امر و دست کم گرفتن تیم حریف نتوانستند بازی خوبی را انجام دهند و بازیکنان تیم دانشگاه آزاد هم وقتی دیدند که تیم ما همان تیم همیشگی نیست از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کردند.

انتهای پیام/77004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول