اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته خادمین شهدای قزوین:

راهیان نور آغازگر یک حرکت تحول‌آمیز است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته خادمین شهدای استان قزوین گفت: راهیان نور آغاز یک حرکت تحول‌آمیز در افراد به خصوص قشر نوجوان و جوان جامعه است.

راهیان نور آغازگر یک حرکت تحول‌آمیز است

محسن کریمی مدیر اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و مسئول کمیته خادمین شهدای استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان مطالبی به اهمیت جایگاه و نقش کاروان‌های راهیان نور در تربیت فرهنگی و اعتقادی جامعه به خصوص قشر نوجوان و جوان پرداخت.

وی ادامه داد: راهیان نور آغاز یک حرکت تحول‌آمیز در افراد به خصوص قشر نوجوان و جوان جامعه است.

کریمی افزود: این حرکت می‌تواند پایه‌های اعتقادی و فرهنگی قشر نوجوان و جوان جامعه را مستحکم کند و اثرات مثبت اخلاقی و سازنده ای در زندگی جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر اردوگاه شهید مسعودیان اهواز در مورد نقش راویان در این حرکت عظیم فرهنگی ابراز کرد: نقش محوری و در واقع اساسی‌ترین نقش در این حرکت را راویان و رزمندگان دفاع مقدس به عهده دارند و باید تلاش کرد تا با انتخاب راویان مناسب، حقیقت ناب دفاع مقدس را به نسل جدید انتقال داد.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به نقش سپاه و بسیج در این حرکت افزود: سپاه و بسیج با بستر سازی در جامعه و اعزام و مدیریت کاروان‌ها تلاش می‌کنند تا این حرکت را در جامعه بیش از پیش نهادینه کنند.

کریمی تصریح کرد: متأسفانه تعدادی از رسانه‌های داخلی و خارجی مغرض و خودفروخته با سوء استفاده از حادثه تأسف‌بار و غم انگیز تصادف اتوبوس راهیان نور سال جاری تلاش می‌کنند تا فضای جامعه را نسبت به این موضوع ملتهب کنند اما باید گفت که مشکل این گونه رسانه‌ها حقیقت‌های ناب و اصل دفاع مقدس همچون شهادت‌طلبی، مطیع امر ولایت بودن و ... است.

در پایان این گفت‌و‌گو کریمی از همه نهادهای مسئول در امور راهیان نور خواست تا با جدیت و تلاش بیشتری زمینه‌های هرچه باشکوه‌تر شدن این حرکت با برکت را فراهم کنند.

انتهای پیام/77008/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول