اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی ایلام:

کیفیت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: کیفیت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی افزایش می‌یابد.

کیفیت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی قاسم‌پور ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: این دستگاه اجرایی تدابیر لازم را برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران اندیشیده است.

وی ادامه داد: تشکیل ستاد دائمی سفرهای استان با همکاری دستگاه‌های ذیربط گامی در این راستاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه‌های ذیربط، برنامه‌های فراوانی در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی تدوین و طراحی شده است.

قاسم‌پور تصریح کرد: امروز نیز نشستی با شماری از مسئولان عضو و غیر عضو ستاد تسهیلات سفرهای استان در محل اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام برگزار شد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام افزود: هدف اساسی برنامه‌های ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان، ایجاد انسجام در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است.

وی ادامه داد: ایجاد پایگاه‌های مشترک اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی، هلال‌احمر، میراث فرهنگی و گردشگری در مبادی ورودی به شهرستان‌ها و ... از جمله برنامه‌های تدوین شده است.

این مسئول در پایان اضافه کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام امسال با تمام توان در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تلاش می‌کند.

انتهای پیام/2246/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول