اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

افتتاح کارخانه زغال‌شویی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به معادن غنی زغال‌سنگ در این شهرستان به دنبال راه‌اندازی صنایع تبدیلی هستیم که در این راستا به زودی شاهد افتتاح کارخانه زغال‌شویی معدن هشونی هستیم.

افتتاح کارخانه زغال‌شویی در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان منصور متقی در آیین افتتاح افق چهار معدن پابدانانی جنوبی کوهبنان اظهار داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد یک افتخار دیگر از متخصصان جوان کشورمان هستیم که وابستگی به بیگانه را از بین بردند و بار دیگر به دنیا ثابت کردند که در سایه تحریم می‌توان به پیشرفت و تولید بیشتر و بهتر دست یافت.

وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از هشت معدن در شهرستان کوهبنان به صورت فعال در سه شیفت کاری فعالیت دارند و زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان جویای کار شهرستان کوهبنان و دیگر شهرستان‌ها را فراهم کرده در حالی که افرادی از استان‌های سیستان و بلوچستان، اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و ... در این معادن مشغول به کار هستند.

متقی بیان کرد: معدن‌کاران با حضور در اعماق زمین و گذراندن ساعتی از شبانه‌روز در میان آب جاری در تونل‌ها و محیط مرطوب و نمناک سخت‌ترین کار دنیا را انجام می‌دهند به گونه‌ای که زمان رفتن به اعماق زمین امیدی به بازگشت و خروج از محیط کار ندارند و دائم خود و خانواده آنان در استرس و اضطراب زندگی خود را سپری می‌کنند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: با توجه ویژه دادگستری شهرستان و فراهم کردن امکانات لازم توسط پیمانکاران و سرکشی مرتب و منظم بازرسان اداره کار و افزایش ضریب ایمنی در معادن در سال جاری کمترین حادثه جرحی و فوتی را شاهد بوده‌ایم و با توجه ویژه دولت و مساعدت پیمانکاران در پرداخت حقوق و مزایای کارگران مشکلی نداریم.

وی اذعان داشت: با توجه به معادن غنی زغال‌سنگ در شهرستان کوهبنان به دنبال راه‌اندازی صنایع تبدیلی هستیم و در این راستا به زودی شاهد افتتاح و راه‌اندازی کارخانه زغال‌شویی معدن هشونی شهرستان هستیم و در این راستا بیش از 300 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول