اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پلدختر خبر داد

گل‌کاری پارک‎ها و میادین شهر پلدختر در آستانه عید نوروز

خبرگزاری فارس: شهردار پلدختر گفت: به منظور زیباسازی شهر، عملیات گل‌کاری در بسیاری از پارک‌ها و میادین مختلف پلدختر آغاز شده است.

گل‌کاری پارک‎ها و میادین شهر پلدختر در آستانه عید نوروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، محمد شرفی نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان این‌که پلدختر دارای اقلیم گرم و خشک است و شدت تابش نور خورشید در این شهر به‌ویژه در فصل تابستان به حدی است که تنها امکان رشد برخی گونه‌های گیاهی در پلدختر وجود دارد، گفت: بسیاری از درختان و گل‎هایی که در پارک‌ها و میادین شهر کاشته می‌شوند، معمولاً در فصل تابستان خشک می‌شوند که با این وجود شهر پلدختر بهاری طولانی دارد و تقریباً از اسفند ماه هوای این شهر بهاری می‌شود و به همین دلیل امکان کاشت گل و گیاهان متناسب با آب و خاک این اقلیم در این فصل فراهم است.

وی افزود: ‌با توجه به نزدیک بودن سال جدید برای ایجاد محیطی جذاب و بانشاط در شهر برای استفاده شهروندان و میهمانان نوروزی، پروژه گل‌کاری پارک‌ها و میادین از دو ماه پیش آغاز شده و در مناطق مختلف پلدختر فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است.

شهردار پلدختر گفت: در این پروژه، گل‌های فصلی در میادین و پارک‌های شهر کاشته می‌شود و این گل‌ها تقریباً تا اواخر اردیبهشت‌‌ ماه دوام می‌آورند.

انتهای پیام/85009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول