اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماراتن مدعیان قهرمانی در لیگ شطرنج قزوین

خبرگزاری فارس: رقابت‌های شطرنج باشگاه‌های استان قزوین در حالی هفته سیزدهم خود را پشت سر گذاشت که رقابت مدعیان برای قهرمانی حساس‌تر شده است.

ماراتن مدعیان قهرمانی در لیگ شطرنج قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این هفته از مسابقات که با انجام هشت دیدار به پایان رسید، تیم بانک ملت با نتیجه سه بر یک از سد هیئت شطرنج البرز عبور کرد تا با این نتیجه با 40 امتیاز همچنان صدرنشینی خود را در این رقابت‌ها تداوم بخشد.

اما در دیگر دیدارهای مهم برگزار شده هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان، تیم پردیور با نتیجه سه بر یک از سد تیم شکوفه‌های قزوین عبور کرد تا با کسب 5/39 امتیاز همچنان سایه به سایه تیم صدرنشین بانک ملت را تعقیب کند.

تیم جاده ابریشم دیگر تیم مدعی لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قزوین هم اگرچه با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین به برتری دست یافت، اما در نهایت راه به جایی نبرد و با توجه به پیروزی دیگر مدعیان با کسب 39 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

اما در دیگر دیدارهای این هفته از رقابت‌ها، تیم هیئت شطرنج بویین زهرا با نتیجه چهار بر صفر مقابل تیم اندیشه قزوین به برتری دست یافت و با کسب 37 امتیاز خود را به رده‌های بالا جدول رساند.

تیم امیربهادر نیز در این هفته از مسابقات با نتیجه سه بر یک از سد تیم هیئت شطرنج محمدیه عبور کرد و با کسب 36 امتیاز در مکان پنجم جدول رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قزوین ایستاد.

در دیگر دیدارهای این هفته از رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان قزوین تیم پیشکسوتان با نتیجه 5/3 بر نیم، تیم امید قزوین را مغلوب کرد و تیم‌های تفکر بهتر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین هم به ترتیب با نتایج مشابه چهار بر صفر برابر تیم‌های آینده‌سازان و امید تفکر بهتر به برتری دست پیدا کردند.

 

به نظر می‌رسد، رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های استان حالا که به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده به نوعی تکلیف تیم قهرمان این دوره از رقابت‌ها را حساس‌تر کرده است و نمی‌شود تا پایان دو هفته باقی مانده به پایان این مسابقات به طور کامل حدس زد که کدام تیم می‌تواند قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

به طور حتم تیم صدرنشین بانک ملت مهم‌ترین گزینه برای کسب عنوان قهرمانی لیگ شطرنج باشگاه‌های استان در فصل جاری محسوب می‌شود و تیم‌های پردیور و جاده ابریشم که در تعقیب این تیم هستند، منتظر لغزش احتمالی شطرنج‌بازان تیم بانک ملت خواهند بود تا گوی سبقت را ربوده و قهرمانی را در آخرین هفته‌های لیگ به نام خود ثبت کنند.

اتفاقی که حداقل باید تا دو هفته آینده منتظر آن ماند و دید که بالاخره چه تیمی قهرمانی ماراتن‌گونه لیگ شطرنج باشگاه‌های استان را در فصل جاری از آن خود خواهد کرد.

انتهای پیام/77004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول