اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد:

تشدید برخورد با توقف دوبله در یزد/ افزایش نیروهای پلیس در آستانه عید نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد از آغاز طرح تشدید برخورد با پارک دوبله در معابر از امروز خبر داد.

تشدید برخورد با توقف دوبله در یزد/ افزایش نیروهای پلیس در آستانه عید نوروز

سرهنگ اردوان قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: تخلفات پارک دوبله در معابر سطح شهر بیش از 70 درصد در ایجاد بار ترافیکی نقش دارند.

وی ادامه داد: توقف دوبل،‌ عامل مهم ترافیک عصرها در معابر سطح شهر است و با این تخلف بدون تذکر برخورد می‌شود.

قاسمی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش خریدهای نوروزی مردم، پلیس نیز برای کنترل ترافیک معابر شهری و جلوگیری از قفل شدن ترافیک، نیروهای خود را برای برخورد با متخلفان افزایش خواهد داد.

قاسمی با بیان اینکه تذکرات پلیس در این زمینه چندان تاثیرگذار نبوده است، عنوان کرد: از امروز به صورت جدی با متوقفان پارک دوبله برخورد می‌شود و مبلغ 30 هزارتومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور یزد با اشاره به اینکه طرح ویژه انضباط ترافیکی از امروز به مرحله اجرا گذاشته شد، گفت: تاکنون به رانندگان در مورد تخلفات تذکر دادیم و درخواست کردیم که از توقف‌های ساکن و سد معبر که موجب انسداد ترافیکی در معابر و نارضایتی و تضییع حقوق سایر شهروندان می‌شود به طور جدی خودداری کنند.

وی تاکید کرد: از این پس دیگر به این تذکرات اکتفا نکرده و به طور قطع رانندگان متخلف اعمال قانون شده و به تناسب نوع تخلف، در صورت سد معبر جریمه خواهند شد.

قاسمی همچنین از ادامه طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد و گفت: با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی سال و افزایش خرید نوروزی خانواده‌ها از هفته جاری برخورد با موتورسواران متخلف نیز شدت می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس آن دسته از موتورسیکلت سواران متخلف که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، مورد برخورد قرار می‌گیرند.

رئیس پلیس راهور یزد استفاده از کلاه ایمنی را برای موتورسیکلت سواران الزامی دانست و افزود: حرکت در پیاده‌رو و عبور از چراغ قرمز، مهم‌ترین تخلفات موتورسواران است که پلیس با متخلفان در این زمینه برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر توقف موتورسیکلت در پیاده‌رو مشاهده شود، به طور قطع این موتورسیکلت‌ها نیز به پارکینگ منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/2464/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول