اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی خبر داد

طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی استان آغاز شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‎رضوی گفت: طرح تشدید نظارت بر اصناف تا ابتدای اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی استان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر فخرموحدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حساسیت بازار در آستانه نوروز و ضرورت تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی بازار کالا و خدمات اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی با همکاری واحد بازرسی اصناف استان با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارشات مردمی و پرونده‎های متشکله و با توجه به ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالاها و خدمات مورد تقاضای عموم مردم در مراحل تامین، توزیع و ارائه خدمات و قیمت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تداوم این طرح تا اردیبهشت سال 92 خاطر نشان کرد: در این طرح، در بخش کالایی، واحدهای عرضه کننده البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خوار و بار و شیرینی‌جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، برنج، انبار و سردخانه‌ها، میادین میوه و تره بار، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و غیره مورد نظارت قرار می‎گیرند.

وی افزود: همچنین در بخش خدماتی شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‎ها و رستوران‎های بین شهری مورد نظارت ویژه قرار می‎گیرند.

فخرموحدی تصریح کرد: نظارت ویژه بر تامین و توزیع و قیمت میوه و مرکبات بخصوص پرتقال و سیب، نظارت بر مراکز نگهداری کالا شامل سردخانه‎ها و انبارها و بررسی میزان موجودی کالا در اول و پایان دوره، نظارت بر رعایت نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور برای کالاها و خدمات، بهره‎گیری از توان اتحادیه‎ها در همگانی نمودن نصب برچسب قیمت کالا و خدمات و الصاق نرخنامه و تابلوی قیمت در پارکینگ‌ها، توقف‌گاه‌ها و رستوران‎های بین راهی از مهمترین موارد نظارتی در این طرح است.

وی گفت: در این طرح از همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و توان ناظرین افتخاری نیز به منظور انجام نظارت و بازرسی نامحسوس بر واحدهای صنفی، استفاده و این گزارشات سریعا رسیدگی می‌شود.

وی تاکید کرد: شهروندان و زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‎توانند مراتب را به صورت حضوری و یا از طریق تلفن‎های 7283340 واحد بازرسی اصناف و 124  ستاد خبری و شماره پیامک 30008124 به اطلاع برسانند.

فخر موحدی در خصوص مراکز عرضه برنج وارداتی در مشهد تصریح کرد: برنج وارداتی به قیمت مصوب هر کیلوگرم 38 هزار 500 ریال در سطح فروشگاه‎های منتخب به صورت عام بین مصرف‌کنندگان توزیع می‏‎شود.

وی افزود: 8 فروشگاه اتحادیه شرکت‎های تعاونی روستایی مشهد مقدس واقع در بلوار سازمان آب، موسسه تامین اقلام بسیجیان واقع در قاسم‌آباد ـ بین شریعتی 13 و 15، مؤسسه تامین اقلام بسیجیان واقع در بلوار ابوریحان،مؤسسه تامین اقلام بسیجیان واقع در شهرک شهید رجایی، بین حر 25 و 27، شرکت تعاونی استانداری بین چهارراه لشکر و چهارراه بی‌سیم، فروشگاه پرسون در مجتمع تجاری وصال، اتحادیه شرکت‎های تعاونی مصرف کارکنان دولت واقع در انتهای خواجه ربیع، نبش یوسف‌زاده 6 و فروشگاه شرکت تعاونی راه و شهرسازی واقع در بلوار سجاد، خیابان پیام، مقابل پیام 16 برنج وارداتی را عرضه می‎کنند.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول