اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 اسفند ماه صورت می‌گیرد

راه‌اندازی سامانه بلوتوث اطلاعات گردشگری در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی سامانه بلوتوث اطلاعات گردشگری از 28 اسفند ماه جاری در استان خبر داد.

راه‌اندازی سامانه بلوتوث اطلاعات گردشگری در چهارمحال و بختیاری

مژگان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: اطلاعات مربوط به موزه‌ها، مراکز اسکان، پایگاه‌های انتظامی، جاذبه‌های و مسیرهای گردشگری و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران و گردشگران از طریق این سامانه به صورت الکترونیک ارسال می‌شود.

وی افزود: مسافران نوروزی با روشن کردن بلوتوث تلفن همراه خود در مبادی ورودی شهر و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی می‌توانند اطلاعات استان را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

ریاحی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و آغاز مسافرت‌های نوروزی نظافت و رعایت بهداشت در اماکن گردشگری را نیازمند فرهنگ‌سازی دانست و خاطرنشان کرد: باید با رعایت تمامی نکات بهداشتی زمینه ماندگاری بیشتر گردشگران در استان را فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری فرهنگ‌سازی به‌ ویژه اجرای برنامه‌ها و مسابقات مختلف در مدارس استان پیرامون رعایت نظافت در اماکن گردشگری استان را ضروری عنوان و تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های استان باید در این زمینه فعال باشند.

ریاحی با بیان اینکه در راستای انجام وظایف این کارگروه در سال‌جاری برخی از دستگاه‌های استان فعالیت‌های خوبی انجام داده‌اند، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، شرکت گاز و شرکت نفت از جمله دستگاه‌های برتر در این زمینه هستند.

وی از برگزاری ورک شاپ عکاسی و چیدمان در قلعه دزک خبر داد و گفت: این ورک شاپ عکاسی چهارشنبه نهم اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

ریاحی با بیان اینکه این ورک شاپ با حضور 60 نفر از دانشجویان رشته گرافیک برگزار می‎شود، افزود: این کارگاه یک روزه به منظور دستیابی به تعاریف جدیدی از آشنایی انسان امروز با میراث فرهنگی و تاریخی در گستره هنرهای تجسمی برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول