اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل خبر داد

پیاده‌روی با خانواده در گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل از برگزاری مراسم پیاده‌روی با خانواده به میمنت هفته احسان و نیکوکاری در اردبیل خبر داد.

پیاده‌روی با خانواده در گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا تاج‌مهر در نشست با مسئولان کمیته امداد در گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری گفت: جمعه این هفته این همایش پیاده‌روی در دور دریاچه شورابیل به مسافت هفت کیلومتر با حضور خانواده‌ها و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود که بر اساس پیش‌بینی هواشناسی این همایش در یک هوای مطبوع و مناسب در آستانه سال نو بهار طبیعت برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری و ترغیب و تشویق مردم به امر نیک و مشارکت در کارهای خداپسندانه در آستانه سال جدید است تا دستگیر نیازمندانی باشیم که چشم‌انتظار می‌باشند.

این مسئول بیان داشت: ما طی سال به مناسبت‌های مختلف برگزاری چنین همایش‌هایی را شاهد هستیم که همایش روز جمعه با شعار «جامعه سالم، عاری از اعتیاد» برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل بیان داشت: بیش از 100 جایزه ویژه برای شرکت‌کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده که شامل کمک‌هزینه سفر حج و کربلای معلی، دوچرخه کوهستان، لوازم ورزشی، لوازم خانگی و بسیاری دیگر از جوایز مادی است.

تاج‌مهر بیان داشت: از ابتدای امسال بیش از 35 همایش پیاده‌روی را به مناسبت‌های مختلف برگزار کردیم و به دلیل برگزاری منظم این همایش‌ها و استقبال خوب مردم هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان اردبیل در جایگاه اول فعال‌ترین هیئت کشور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هر چقدر این همایش‌ها توسعه پیدا کند، قطعاً در سلامتی و توسعه همه‌جانبه فرهنگ شور و نشاط و تحرک موثر و کارآمد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز اظهار داشت: امسال بیست و سومین جشن ملی و معنوی نیکوکاری روزهای 16 تا 18 اسفند ماه با شعار «همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواده‌ها» برگزار می‌شود.

بهروز زلالی گفت: برگزاری این همایش بزرگ پیاده‌روی نیز در راستای تحقق شعار امسال می‌باشد که امیدواریم روز جمعه در منطقه زیبای شورابیل شاهد حضور خانواده‌ها و مشارکت همه‌جانبه آنها باشیم.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال با محوریت مساجد روز پنجشنبه 17 اسفند ماه با حضور پرشور مردم خیر‌اندیش اردبیل برگزار می‌شود و در روز جمعه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه چشم‌انتظار مردم خیر و نوع‌دوست برای همراهی نیازمندانی هستیم که در این روزهای آخر سال چشم‌انتظار این کمک‌ها هستند.

این مسئول از برگزاری جشن نیکوکاری در 16 اسفند ماه در مدارس مختلف خبر داد و گفت: در هر مدرسه به عنوان یک پایگاه جشن نیکوکاری برگزار می‌شود و هدایای جمع‌آوری شده نیز به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه اختصاص می‌یابد.

وی اظهار داشت: تمامی دفاتر و پایگاه‌های این نهاد تا پایان اسفند ماه پذیرای مردم خیرخواه و نیکوکار خواهند بود و سعی خواهیم کرد تا آغاز سال جدید کمک‌های جمع‌‌آوری شده را بین نیازمندان واقعی توزیع کنیم.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول