اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه‌های عمرانی جنوب غرب تهران

خبرگزاری فارس: با هدف افزایش سرانه‌های شهری جنوب‌غرب تهران پروژه‌های عمرانی در آستانه سال نو، آماده بهره‌برداری می‌شوند.

افتتاح پروژه‌های عمرانی جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب غرب تهران، همزمان با نزدیک شدن به روزهای ماه پایانی سال در میان پروژه‌های شهری منطقه 17، پروژه‌های عمرانی با رشد و رونق چشمگیر در تعداد طرح‌ها و کیفیت اجرا آماده بهره‌برداری می‌شوند.

بنا به برنامه‌ریزی صورت گرفته بخشی از پروژه‌های شهری جنوب غرب تهران تا پایان سال و بخشی دیگر تا پایان اردیبهشت 1392 به بهره‌برداری می‌رسد.

بازسازی و مرمت آبشار بهاران، آب‌نمای بوستان گل‌گندم، اجرای بیش از 4 هزار 500 مترمربع پیاده‌روسازی بوستانی، احداث 60 چشمه سرویس بهداشتی که 32 چشمه آن توسط سازه‌های محافظ محیط‌زیست؛ LSF ساخته، توسط معاونت فنی و عمران انجام شده است.

بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس در حال حاضر اقدامات محوله در زمینه توسعه و اجرای زیر‌ساخت‌های شهری برای بوستان جهاد رو به اتمام است و در بوستان عترت نیز با اجرای طرح‌های جدید و نمادین از زندگی اهل‌بیت(ع) مانند بقاع متبرکه و بازارهای مذهبی ـ فرهنگی کار با سرعت خوبی در حال اجرا است.

به گفته معاون فنی و عمران جنوب غرب تهران استفاده از خلاقیت در طراحی و اجرا، نظارت بر فعالیت پیمانکاران و عوامل اجرایی سبب شده است این طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کیفیت مطلوب اجرا و آماده بهره‌برداری شوند.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول