اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه‌ای با حضور معاون استاندار تهران بررسی شد

اعزام نوروزی کاروان راهیان نور شهرستان ری

خبرگزاری فارس: در نشستی مشترک در ارتباط با چگونگی اعزام کاروان نوروزی راهیان نور از شهرستان ری به مناطق عملیاتی تصمیم‌گیری شد.

اعزام نوروزی کاروان راهیان نور شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ری، در جلسه‌ای که با حضور امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، چگونگی اعزام کاروان نوروزی راهیان نور از شهرستان ری به‌مناطق عملیاتی تصمیم‌گیری شد.

در این جلسه که با حضور و دعوت فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج، معاونان فرماندار، بخشداران، مشاور عالی و مشاور امور بسیج فرماندار و نیز نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و روسای مجامع صنفی تولیدی و توزیعی تشکیل شد، تصمیمات لازم به لحاظ شکلی و ماهوی در چگونگی اعزام کاروان‌های راهیان نور بررسی و مصوبات لازم اتخاذ شد.

معاون استاندار تهران در این جلسه طی سخنانی با تحلیل آخرین وضعیت اقتصادی کشور، جنگ اقتصادی غرب علیه مردم ایران را نبردی مهم دانست و گفت: نظام استکباری پاشنه آشیل برخورد خصمانه خود با ملت ایران را بر حوزه اقتصادی متمرکز کرده است که جا دارد با اتخاذ تصمیمات مهم و استراتژیک از سوی دولت و مجلس و حمایت همه جانبه تمام موثرین در حوزه‌های اقتصادی، انشاالله از این گردنه به سلامت عبور کنیم که به برکت خون‌های مقدس شهدای  انقلاب عبور خواهیم کرد.

تلاش برای حضور همه جانبه و اجرای تکالیف تمام دستگاه‌ها و ادارات شهرستان در امر دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه تامین آسایش و رفاه عمومی از مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول