اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

اختصاص 23 واحد آموزشی برای اسکان راهیان نور در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از اختصاص 23 مدرسه برای اسکان راهیان نور در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 23 واحد آموزشی برای اسکان راهیان نور در آبادان

محمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش به عنوان مسئول کمیته اسکان ستاد راهیان نور و مهمانان نوروزی اقداماتی را در این خصوص مورد اجرا گذاشته است.

وی افزود: در راستای آماده‌سازی مناسب مدارس شهرستان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی و راهیان نور جلسات هماهنگی متعددی با مسئولان مربوطه برگزار شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در خصوص برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اسکان کاروان‌های راهیان نور ادامه داد: 23 مدرسه و 141 کلاس آماده پذیرایی و اسکان کاروان‌های راهیان نور هستند.

مولوی تصریح کرد: علاوه بر این 225 نفر از فرهنگیان و پرسنل آموزش و پرورش آبادان در طول تعطیلات نوروزی در زمینه خدمات‌رسانی به مهمانان و کاروان‌های راهیان نوری که در مدارس اسکان داده می‌شوند فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همچنین درمانگاه فرهنگیان نیز آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خاطرنشان‌کرد: به‌منظور بررسی وضعیت مدارسی که قرار است کاروان‌های راهیان نور و مهمانان در آنها استقرار یابند بازدیدهای مختلفی در طول هفته انجام تا در صورت وجود کمبودها نسبت به رفع آنها اقدام شود.

مولوی افزود: یکی از خواسته‌های مهم ما در زمینه اسکان تامین جعبه‌های کمک‌های اولیه در مدارسی که مهمانان و کاروان‌های راهیان نور حضور دارند می‌باشد که در این زمینه رایزنی‌هایی با دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام شده است.

وی در پایان گفت: همچنین پژوهش‌سرا، کانون فرهنگی و دارالقرآن شهرستان نیز برای اسکان مهمانان در مواقع ضروری که در زمینه اسکان با کمبود مواجه می‌شویم آماده شده است.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول