اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش راویان قزوین عنوان کرد

استفاده از رزمندگان دفاع مقدس در راهیان‌ نور قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش راویان استان قزوین گفت: یکی از شیوه‌های انتقال مطالب به جوانان و زائران راهیان‌ نور استفاده از رزمندگان و پیشکسوتان هشت‌ سال دفاع مقدس است که این مهم در استان قزوین انجام می‌شود.

استفاده از رزمندگان دفاع مقدس در راهیان‌ نور قزوین

علی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی راویان هشت سال دفاع مقدس که در حال برگزاری است، اظهار داشت: بازخوانی ارزش‌های دوران پرفروغ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان از اولویت‌های اصلی این دوره‌ها است که در کنگره شهدای سه هزار شهید استان قزوین آغاز شده است.

وی بیان کرد: ارتقای توان علمی و مخاطب‌شناسی و چگونگی انتقال خاطره‌ها و وقایع جنگ از همه مهم‌تر رفع شبهات که دشمن بر روی آن معطوف شده، از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌هاست.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه تمامی خاطره‌ها باید مستند و مستدل ارایه شود، افزود: یکی از شیوه‌های انتقال مطالب به جوانان و زائران راهیان‌ نور استفاده از رزمندگان و پیشکسوتان هشت‌ سال دفاع مقدس است که از نزدیک و با تمام وجود و در تمامی لحظه‌ها و رو در رو دشمن متجاوز جنگیده‌اند چراکه اخلاص و عشق به رهبر از خصوصیات آنان بوده است، در این باره برای نسل جوان بسیار مفید و مؤثر است.

گفتنی است دوره‌های آموزشی و توجیهی راویان هشت سال دفاع مقدس توسط حسین‌ صلح‌جو مدرس دانشگاه و از رزمندگان دوران دفاع مقدس علیرضا دولت‌آبادی، ابوالفضل باجلان و احمد محمدبیگی از راویان با سابقه و رزمندگان دوران دفاع مقدس بازخوانی و بیان شد.

انتهای پیام/2667/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول