اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

برگزاری دوره آشنایی با قانون مناقصات برای پرسنل فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از برگزاری دوره آموزشی قانون مناقصات باهدف آشنایی بیشتر با قوانین و خط مشی‌های مناقصات و قراردادها برای پرسنل این فرودگاه خبر داد.

برگزاری دوره آشنایی با قانون مناقصات برای پرسنل فرودگاه آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور، محمدرضا رضایی اظهار داشت: دوره آشنایی با قانون برگزاری مناقصات برای پرسنل فرودگاه آبادان اجرایی شد.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی، بیش از 25 نفر از پرسنل امور حقوقی، بازرگانی و مدیران فرودگاه آبادان و دانشکده علوم و فنون دریایی خرمشهر حضور دارند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: مجری و ناظر برگزاری این دوره آموزشی شش ساعته مرکز آموزش و پژوهش استانداری خوزستان است.

رضایی تصریح کرد: این دوره در هفتم اسفندماه با تدریس محمد سعید رحمان، کارشناس فنی سازمان بازرسی استان خوزستان آغاز شد و پس از گذراندن شش ساعت آموزشی به کار خود پایان داد.

به گفته وی، گواهینامه پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

*اجرای تمرین رومیزی در واحد ایمنی و آتش‌نشانی

رضایی در ادامه با بیان اینکه تمرین رومیزی واحد ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه آبادان در چند گروه اجرا شد، عنوان کرد: تست آمادگی در شرایط بحران در اداره ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه برگزار شد.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت سرعت عمل و دقت در امر آتش‌نشانی و امداد و نجات، اداره ایمنی و آتش‌نشانی فرودگاه آبادان در گروه‌های مختلف اقدام به برگزاری تمرین رومیزی کرد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان در پایان ابراز داشت: در این تمرین سرعت عمل، دقت، آمادگی جسمانی و توانایی پرسنل در شرایط بحران و آتش محک زده شده و نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف اصلاح و برطرف می‌شود.

وی در پایان گفت: همچنین این دوره‌ها آمادگی واحد را در مقابله با حوادث احتمالی افزایش و ارتقا می‌دهد.

انتهای پیام/ 72001/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول