اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

نشست و برخاست پروازهای فوکر 100 از فرودگاه پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: نشست و برخاست پروازهای فوکر 100 از طریق فرودگاه پارس‌آباد امکان‌پذیر خواهد شد.

نشست و برخاست پروازهای فوکر 100 از فرودگاه پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جمع مردم پارس‌آباد اظهار داشت: در تلاش هستیم با اختصاص 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار فرودگاه پارس‌آباد را برای پروازهای فوکر 100 و هواپیماهای غول‌پیکر آماده کنیم تا امکان پروازهای مستقیم از پارس‌آباد به سایر مناطق فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: با تطویل و بهسازی باندهای فرودگاه پارس‌آباد امیدواریم سال آینده پروازهای مستقیمی نیز از این شهر به سمت مشهد مقدس راه‌اندازی شود تا هفته‌ای یکبار پرواز مشهد – پارس‌آباد صورت گیرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه این فرودگاه ظرفیت آن را دارد که علاوه بر پروازهای داخلی پروازهای زیارتی و حتی سفر به کشورهای همسایه نیز از این طریق صورت بگیرد، یادآور شد: با هماهنگی انجام شده با فرودگاه‌های کشور و وزیر راه و شهرسازی قرار است برای تجهیز و تکمیل فرودگاه پارس‌آباد اعتبار و امکانات بیشتری در اختیار ما گذاشته شود.

نیکزاد همچنین از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مصلای جدید پارس‌آباد خبر داد و گفت: این مصلی در نیمه اول سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

افزایش 80 درصدی جوجه‌ریزی در سه ماهه اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت تنظیم بازار در آستانه سال نو و کاستن از دغدغه‌های مردم اشاره کرد و بیان داشت: به صورت هفتگی جلسات تنظیم بازار با حضور متولیان امر برگزار می‌شود که هدف ما خرید با قیمت مناسب، راحت و‌ کیفی برای مردم در روزهای پایانی سال است.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: با هدف تنظیم بازار هزار و 100 تن مرغ، بیش از هزار و 200 تن پرتقال و سیب، حدود هزار و 100 تن سایر اقلام مورد نیاز مردم اعم از برنج و روغن ذخیره‌سازی شده تا در دو هفته آینده در قالب نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به مردم عرضه شود.

نیکزاد به گلایه‌های مردمی از بابت افزایش قیمت مرغ منجمد اشاره کرد و ادامه داد: قرار شده مرغ منجمد به قیمت 4 هزار و 600 تومان و مرغ گرم به نرخ 5 هزار و 200 تومان عرضه شود چرا که در سه ماهه اخیر 80 درصد جوجه‌ریزی در استان اردبیل افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 10 اسفند ماه و توزیع میوه شب عید از 23 اسفند ماه خبر داد و تصریح کرد: تمام تدابیر لازم اندیشیده شده تا جلوی هرگونه افزایش بی‌رویه و خودسرانه قیمت‌ها گرفته شود تا مردم با دغدغه کمتر خرید خود را انجام دهند.

انتهای پیام/62002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول