اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توانیر در تبریز:

18 خدمات برق به دفاتر پیشخوان واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توانیر در تبریز از ارائه 18 خدمات برق توسط دفاتر پیشخوان خبر داد.

18 خدمات برق به دفاتر پیشخوان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، افشین روشنی‌میلانی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ارائه خدمات امور مشترکان برق تبریز در دفاتر پیشخوان ایجاد این دفاتر را گامی مهم در خدمات بهتر به مردم ارزیابی کرد.

وی از اجرای این طرح با  هماهنگی کار گروه دفاتر پیشخوان دولت در آذربایجان‌شرقی خبر داد و افزود: بیش از 18 مورد از خدمات برق تبریز در این دفاتر به مردم ارائه خواهد شد.

روشن‌میلانی از امضاء تفاهم نامه مشترک با 100 دفتر پیشخوان در تبریز خبر داد و افزود: برای واگذاری این خدمات  بیش از 4 هزار نفر ساعت برنامه آموزشی برای دفاتر پیشخوان برگزار شده و برای ارائه خدمات بهتر معاونت فروش و خدمات مشترکان این شرکت تمام دستورالعمل‌های مربوط به خدمات ارائه شده را تدوین و در اختیار این دفاتر قرار داده است.

وی با اشاره به نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق تبریز  بر عملکرد دفاتر پیشخوان در تمام مراحل اظهار داشت: برای ارائه این امور در دفاتر زیر ساخت‌های مورد نیاز به لحاظ نرم افزاری و شبکه ایجاد و تفاهم لازم با بانک‌های عامل فراهم شده است.

همایون حائری مدیرعامل برق منطقه‌ آذربایجان نیز در این مراسم ارائه خدمات برق توسط بیش از 100 دفتر پیشخوان در کلانشهر تبریز را موجب تسهیل خدمات به مردم منطقه عنوان کرد و افزود: این دفاتر در راستای تفکر برجسته دولت برای خصوصی سازی صورت گرفته است که نتایج خوبی همچون کارآفرینی،کاهش سفرهای شهری و به طور کلی صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم و بالندگی بخش خصوصی را به دنبال دارد.

پذیرش انشعاب آمپری تا سقف 32 آمپر سه فاز،تغییر در قدرت انشعابات شهری،صدور قبض المثنی،صدور کارنامه،پرداخت صورتحساب برق مصرفی،تقاضای تغییر مکان داخلی لوازم اندازه گیری،درخواست آزمایش لوازم اندازه‌گیری،درخواست تغییر نام انشعاب،درخواست اصلاح لوازم اندازه‌گیری،درخواست تغییر گزینه برای مصارف صنعتی،پرداخت هزینه قطع و وصل،اعمال کارکرد کنتور و درخواست صدور صورتحساب خارج از برنامه زمان بندی و اعمال کد جانبازی خدمات قابل ارائه شرکت توزیع نیروی برق تبریز در دفاتر پیشخوان دولت است.

انتهای پیام/60002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول