اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم رشد:

64 حلقه فیلم در جشنواره رشد اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم رشد در مازندران گفت: 64حلقه فیلم در جشنواره رشد اکران می‌شود.

64 حلقه فیلم در جشنواره رشد اکران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس یونسی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهل و دومین جشنواره فیلم رشد اظهار داشت: هنرنمایش یکی از عناصر زیبایی شناختی است که خدا در وجود انسان قرار داد.

وی افزود: این جشنواره به صورت همزمان در شهرهای ساری، بهشهر، قائمشهر، آمل، محمود آباد، نوشهر و رامسر از امروز 12اسفند ماه  سال جاری شروع به کار کرد و تا 16 همین ماه  نیز ادامه دارد.

یونسی به اهداف جشنواره فیلم رشد اشاره کرد و ادامه داد: هدف جشنواره بین المللی فیلم رشد، ایجاد نوآوری، خلاقیت، افزایش سطح کیفی فیلم‌ها و ایجاد فرصت و انگیزه برای دانش‌آموزان است.

وی یادآور شد: بهره‌گیری از توانایی بالقوه موجود در آموزش و پرورش کشور برای گسترش فرهنگ آموزش دیداری، شنیداری و انتقال پیام‌های آموزشی و تربیتی با ابزارهای جذاب در چارچوب سیاست‌های راهبردی نظام تعلیم و تربیت از دیگر اهداف این جشنواره است.

دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم رشد موضوعات جشنواره را تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد و گفت: تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش و استقرار نظام 3-3-6 از محورهای مهمی است که جشنواره فیلم فجر به آن می‌پردازد.

یونسی تعلیم و تربیت اسلامی، اقتصاد سالم، فرهنگ و تمدن ایرانی ـ اسلامی را از دیگر محورهای اهداف جشنواره فیلم رشد دانست و اضافه کرد: آموزش و پرورش استثنایی، ارزش‌ها و مفاهیم دفاع مقدس بخشی دیگر از موضوع‌های جشنواره فیلم رشد است که برای انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل جدید جامعه اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 600 حلقه فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 64 حلقه فیلم انتخاب شد، خاطرنشان کرد: 53 حلقه فیلم جشنواره رشد ایرانی و بقیه نیز خارجی است.

انتهای پیام/86006/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول